Sunday, March 3, 2013

12 Hari di Korea.

 Salam kalian, :)

Takde ribut takde angin, sebenarnya daku baru pulang dari Korea. :) 

Nami Island. ;)

Tapi sebenarnya takdelah baru sangat. Dalam awal bulan Feb hari tu jugaklah. Hihi. Pergi tak lama pong. Dalam 12 hari je tak silap. Sejuk tak hingat. Nasib baik Korea bersalji. Makanya perlulah pulang awal. Kalau tak, memang mati kesejukan daku kat situ. Haha. 

Family. ;)

Dan disebabkan gambar di Korea terlalu banyak dalam laptop, maka terpaksalah bagi kome-kome bersabar dulu untuk daku tulis entry panjang lebar mencecah lantai rumah. Hihi. Sebagai ganti, mohlah merajinkan diri untuk menonton video yang disediakan. :)


Kebetulan sempat merayakan Sambutan Maulidur Rasul tempoh hari di Korea. Dan waktu itu juga pertama kali dapat merasa salji yang turun dengan lebatnya di sana. Syukur. Itu mungkin rezeki daku dan keluarga. Maka sempatlah buat rekoding video untuk ucapan Salam Maulidur Rasul bagi teman-teman di Malaysia. Aish. Sekali sekala mahu feeling ala-ala retis kat Nami Island, jangan marahlah kau semua! 

Teehee! :D 

Jemput nonton ya? 


Bagaimana? Harap kau semua puas hati dengan video yang disediakan. Maaflah. Suara tak comel pongg. Macam kartun je kot. Itupun disebabkan selesema dan batuk yang berada di tahap mega pada waktu itu. Hihi.

Sebenarnya entry ini mungkin pendek saja. Hanya nak update tentang seten-seten perkara. 

Disebabkan waktu yang tak mengizinkan, kau tunggulah daku ada masa yang pajang untuk daku ceritakan keseronokkan berada di negara Korea.

 Sekarang pun semester 3 baru saja bermula. Daku pula sudah di tahun Dua. 

Maka kesibukan sudah berleluasa. Mohon semua bersabar dan merindui daku selamanya ya?

 Jangan bimbang. 

Daku akan sentiasa menjadi stalker sepanjang masa. :)

Masuk tahun kedua, masih mahu bergembira? Ini semua gila! Haha.


Mohon doakan daku dan jaga diri ya semua. 

Assalamualaikum dan terima kasih sudi baca. 

InsyaAllah, ada rezeki kita jumpa di entry seterusnya. :)

p/s: New semester. All the best Elie. <3

19 comments:

Hans said...

untungnya dapat pergi Korea
tak ada ole-ole dekat teman ke?
sob sob sob

Cik Rongoks Ika said...

syoknyeeee main salji ! heeee

sabella mohamad said...

perghh bestnya akak dapat jejak korea . feeling perantau gitu kann . hahaha

ANISRAHIM said...

pergh! best OooO XD

cik chinta said...

haipp...dediam. hehehe

cEro said...

Selamat menyahut semester baru...

Bestnya pegi korea!!!!
cEro main salji kat tmpat sejuk beku peti ais je..heheheh

❤ Si Budak Vanilla ❤ said...

nk ikoottt. .hehehhe
da jmpa suju x? :D

Ailyl Rozanna said...

Wahh seronoklah dapat pergi korea ^^

Azie Namico said...

terbaik ! one day i will be here korea ! hehehe

Al Kisah said...

wah best2? cuba cerita pasal costing g bercuti kat sana plak.. mana tahu boleh kitorang simpan duit g sana..

Hans said...

sakan cuti nih

Amanina said...

Yeayy seronok tgk video elie kt dlm tweet. bt gudluck and keep moving on :)

Teringin nak pegi nami island

Mila Ahmad said...

Heiiii Elie sampai korea dahhhh bestnye mila baru berangan nak p singapore okay :p

Namee Roslan said...

seronoknya elie ! namee teringin nak pergi !! waaaaa.....tunggu next entry ! cepat update ok ! :D

gigiAriEma said...

koreaa!!!!!!!
haha. nk sgt pegi sana.
mesti best kan?
bape eh bajet g sana?

Aliff Haikal said...

best gilaaaaaa :")

Thanks kak bg souvenier dr korea. hihii

Hans said...

dah balik ke belum?
nak souvenir
hahaha

nur hidayah said...

akak..best nye dapat pegi korea..eeee..seronok dpt main slji..

aisya said...

nak pergi jugakkkk.. huhu