Friday, August 12, 2011

Gula-Gula Kapas!

Salam kalian... :)

JEJAKA:
Ada sesuatu yang aku perlu beritahu pada kau!
Perasaan aku pada kau, sama seperti Gula-Gula Kapas! Manis!
Dan aku mahu manis itu menjadi gula yang sebati dalam diri ku!

         GADIS:
Aku akan menjadi gula yang sentiasa larut dalam dirimu!

JEJAKA:
Jadi cinta kita akan bermula dari saat ini...

                                                   GADIS: 
Dan ia tak kan berakhir sampai bila-bila...
seperti manisnya rasa Gula-Gula Kapas! ;)


Ehem! daku bukanlah gadis yang mudah sangat untuk berjiwang-jiwang!

tetapi...

Daku juga mahukan kisah cinta yang semanis GULA-GULA KAPAS! :')

teeheee! :D

p/s: jangan lupa dapatkan Nokss Isu #2, ya? :)

34 comments:

lilypelangi said...

iloike gula gula kapas ! :D

eyida said...

lama tak singgah blog ni...
suka gula2 kapas..:)

Fathiah Hamim said...

suka cotton candy!!!

echaRierie said...

nk jgk jd kisah spt gula2 kapas..hehe :)

Far8 budak baik said...

wehhh tak payah nk jiwang sgt lahh..
mkn gula gula kapas sebesar tu..
romantik hape..
beli ar ais kream satu kongsii..
baru ar romantikk..
hahahahaha

Elie Lily said...

lilipelangi..
jom beli Gula2 kapas! :D

Elie Lily said...

eyida..
nxt time singgah selalu k? :)

Elie Lily said...

fathiah hamim..
kamu sama seperti Elie! :)

Elie Lily said...

echarichie..
jom2! kita sama2 jadi macam kisah gula-gula kapas! :)

Elie Lily said...

fa8..
peh! ko lagi jiwang dari aku bai!
makan akrem kongsi2..hahha
btw,aku makan askrem sorg2 pun tak cukup..ni nak kongsi? memang tak lah! hahaha

Mila Ahmad said...

lama dah xmakan gula-gula kapas...
klu makan kongsi2 sweet kan?

shedameor said...

perghh. jiwang gila laa. haha

Amirah Suhana said...

jiwangnya :p

Nur Nabilah Nordin said...

sweett ahhh heee

Pocket said...

gula gula kapas tak best,
manis nya tanpa rasa..
ada flavour ker? stroberi? anggur?
manis jer kan.. ^^

fairuz said...

gule kapas sedap! hoho

Ain Zulaikha said...

amboi amboi amboi, hehehhehe

Elie Lily said...

mila..
mmg sweet kott!
nk kongsi ngn elie tak?
heheh

Elie Lily said...

shedameor..
bukan selalu..
kan? :p

Elie Lily said...

amirah suhana..
nk join tak? :p

Elie Lily said...

nabilah..
sweet macam elie tak? :p

Elie Lily said...

pocket..
manis tu bukan salah satu flaver ke? T_T

Elie Lily said...

fairuz...
jom beli n makan sama2! :D

Elie Lily said...

ain zulaikha..
ni ayat azwan ali nih! ahahha

amir aizat said...

dulu suke r mkan,hahah skrg xmkan dah kot,haha

Elie Lily said...

amir aizat..
hahahha..zaman bersama gula-gula kapas sudah berlalu kott! :p

Hanz Lee said...

x remaja arr balik umah...haha
Gula-Gula kapas boleh sebabkan kencing manis. haha

Elie Lily said...

Paan..
aku tak nak demam tibe2 sebab tak balik umah.. opsssiii! :D

gula-gula kapas boleh sebabkan kencing manis? okay..nnt kau jangan makan kalau aku ofer! heh!

bighagenjo said...

hihi~ tgh gatai lah tuh.. :P

Elie Lily said...

bingagenjo..
dok aih! tak pandai nak gatai-gatai ni! heee

enyheartsdiamond said...

so sweet! <3

Elie Lily said...

eny..
susah nk tgk elie ni sweet tau eny! :p

[sutera kasih] said...

wahhh elie jiwang tp sweet hehe

Elie Lily said...

sutera kasih..
jiwang tu kan sweet! hehehe