Friday, June 10, 2011

ENTRY PERPISAHAN...

Salam kalian... :)

Lagi beberapa hari, daku bakal bergelar Single Sementara! :(

ini gara-gara Noddy yang bakal berkhidmat di Sandakan Sabah dan belayar sehingga ke tahun hadapan!

dan sebelum berjauhan untuk tempoh yang lama, daku telah menghadiahkan sesuatu untuk beliau sebagai kenangan kami berdua. ketika pertemuan yang terbaru selepas pertemuan manis kami di Seremban tempoh hari! ;)

 kalau kalian bijak bestari, sila-sila lah teka ini apa :P

hadiah ini diberikan sewaktu Noddy menghantar daku ke kolej pada hari kelmarin! dan hari tersebut merupakan pertemuan kami yang terakhir,sebelum berangkatnya beliau ke Sandakan minggu ini! ;( 

Sekeping kad buatan sendiri dan gambar berdua untuk memori bersama! :)

just a simple and suwiiit Gudluck card from me to him! ;)

dan selepas ini, kami bakal berjauhan sehinggalah tahun hadapan dan daku, akan menghitung hari sambil menangis tersedu sedan menantikan kepulangan sang wira yang berkhidmat di lautan untuk negara!

sebelum berpisah, Noddy juga telah menghadiahkan sesuatu kepada daku sebagai balasan dari kad dan gambar yang daku berikan kepada beliau! teehee! ;p

hadiah dari kekasih hati! ;)

Noddy: Sorry by! sayang takde benda nak bagi kat by! by simpanlah gelas ni k?

wah! tak sangka sungguh Noddy akan memberikan daku segelas gelas Coca Cola, dari Mc Donald ini! dan sebenarnya gelas tersebut adalah satu dari 6 koleksi gelas mc Donald yang beliau kumpul selama ini! ;)

Terima Kasih banyak-banyak ya Sayang! ;)

Elie: by, lepas ni sayang dah jauh, dah takde orang lah nak suruh cyg g klinik kalau sakit-sakit! dah takde orang la nak teman cyg jalan-jalan! ;(

Noddy: ala..suruh kawan-kawan by gantikan sayang untuk kejap ni k? sayang g sampai bulan 2 tahun depan je k?

Elie: hurmmm ;(

Noddy: Im gonna miss you, by! ;((

***********

dan akhir kata dari daku...

IM GONNA MISS YOU TOO SAYANG!!!

Selamat Bertugas dan Selamat pulang ya, Noddy!

Daku tunggu kamu di sini,oke?! ;)

p/s: Terima kasih kepada Farhan Ramli atas tajuk entry! teehee!

38 comments:

KAMIHIDUP said...

sedihnya, sabarlah ye. :)

cik chinta said...

sampai taun depan?? bape bulan tu? tape2. hopefuly slalu ada line dan tenet yer :)

tieha ismail said...

alololo suwitnyer....elie bagi sumtin tuk noddy...mesti dia appreciate kan..

ida zainal said...

walaa, sabar jea kakak :)

Elie Lily said...

kami..
sabar elie sabar!
hahha

Syahirah Suhaili said...

sweet nye..xpe,sabar je k..dia pergi pun mencari rezeki kan :)

Elie Lily said...

cik chinta..
tak tahulah bape bulan lamanya..
heee

Elie Lily said...

tieha..
elie bg hadiah untuk dia bawak g sabah sekali..
hahha

Elie Lily said...

ida..
ye..elie sabar la ni dik..
hehe

Elie Lily said...

syahirah..
hahha..tahu takpe..
;)

Merliza said...

sabar... waktunya bersama lagi, pasti akan semakin indah :)

raihana said...

Sbar ye elie..=)

Encik Psychopath said...

i dapat coke glass satu set. sebab keje mcd. hehe.

Republic Aku said...

lagi jauh lagi rindu lagi cinta...keh3

Amanina Sofea said...

sbar eh elie...
biasa la kalo suda bercinta :D

: husna : said...

mak kau!
sweet bangat
moga2 berkekalan sampai syurga

Doktor Love said...

atin tau apa elie rasa.
atin juga menghitung hari menanti ABAH pulang dari umrah dulu disamping memacam dugaan.
tpi, penantian elie lebih lama.
takpe elie, makin jauh, sayang makin mendalam. doakan yg terbaik untuknya.
tabah ya sista! chaiyok2!

Scya Lollita said...

x lame lagi kawen boleh dok dekat2 dh hehe

Leo "Ricky" Huzair said...

ngeeee

cEro said...

jangan sedih..hehehe
dugaan bercinta ni namanya..

♥ nana i am ♥ said...

sobbb~ akk pulak yang touching tengok korang kene single sementaara sampai bulan 2.hukhukhuk.elie, please be strong oke :) masa skang cepat sangat berlalu.pejam celik pejam celik dah bulan 2 je.pastu akk pon dah jadi 24.haha tua sudah :P

Elie Lily said...

merliza..
i'allah..pasti akan indah..
hehhee

Elie Lily said...

raihana..
ahhaha..
sentiasa bersabar! tehee :)

Elie Lily said...

encik psychopath..
tak aci!
bagi i jugak! hehhe

Elie Lily said...

repucblic cinta..
hahha..suke3x ;p

Elie Lily said...

amanina..
dugaan bercinta katanya..
hehhe

Ain Zulaikha said...

huuuuuuuuuuuuuu sedihnya , harap boleh contact2 tapi nak jumpa lah susah kan :(

Elie Lily said...

husna..
i'allah..
doakan lah ya? :)

Elie Lily said...

atin..
itulah..
nak bercinta dgn askar, bukannya mudah,.heee

Elie Lily said...

syca lolita..
tak jugak..i'allah elie tak mungkin keje askar laut..hahha

Elie Lily said...

abg leo..
apa? heee

Elie Lily said...

cero..
cobaann!!
hahhaa

Elie Lily said...

kak nana..
hahhaa..
elie okey la kak..
dont worry ya..
nnt akak da 24, elie baru 21!
yeehaaa! :p

Elie Lily said...

ain zulaikha..
memang susah nk contact kalau kat laut..tapi nk jumpa lagi la susahnya.. sbar jela ;(

bella lim said...

ouchh. tak suka farewell. :( cinta jarak jauh memang susah. haih haih haih... tumpang sedih, kekasih tengah umrah. haha

Elie Lily said...

bella..
cinta jarak jauh memang susah..tapi nak tak nak elie kena jugaklah hadapinya! cececeh!

cakap kat pakwe bella, elie kirim jubah satu ya? teehee! :D

bella lim said...

kirim jubah? untuk bella pun entah takde apa kot. haha. lelaki... tahu tahu jelah

Elie Lily said...

bella..
hahha..ala..untuk bella haruslah ada kot! buah hati katanya.. :)