Friday, March 18, 2011

MUSIM PUTUS CINTA!

salam kalian... :)

AKU PUTUS CINTA LAH!

************

itu jawapan yang diberikan oleh seorang rakan lama!

daku hanya bertanya..

KAU NI DAH KENAPA?

dan itu saja jawapan yang daku terima..

sebelum ini seorang kenalan juga berkata mengenai perkara yang sama!

rakan sekolah juga katanya dia baru breakup dengan kekasihnya!

di blog juga ada yang sedang berperang dengan pacar-pacar mereka..

dalam hati daku bertanya..

ADAKAH SEKARANG MUSIM PUTUS CINTA?

astagha!!!

sadisnya jika daku juga mengalami perkara yang sama!

Ya Tuhan, jauhkan perhubungan ini dari dilanda badai seperti mereka..

meski diri dan buah hati tidak dekat sentiasa,

gado-gado mesra itu perkara biasa..

dan syukur, diri ini masih lagi bersama dengan dia yang di sana.. ;)

 COMOT!! :D

kalian doakan kami kekal bersama ya?

DAKU SAYANGKAN HUBUNGAN KAMI BERDUA! :-)

ngeeee..:D

mungkin juga nasib rakan-rakan tak sebaik daku dan dia..

tapi tak mengapa..

daku doakan mereka akan bahagia.. ;)

p/s: Noddy cinta pertama..harapnya cinta yang terakhir juga.. :p

16 comments:

Atsuko Ichirou said...

hehee...
janji masing2 ade komitmen dlm hubungan, tak de kot kes breakup2 nie...
klu ade pon sebab tak berjodoh...=)

Marya Hana . said...

ellie. hope kak ya dapat makan nasik minyak korang..
aaa. amin..

SoLy SoLicious said...

suuwwiiitt...!! heee

cEro said...

org kata musim putus cinta ni ada kena ngena dgn bocoran nuklear kat jepun...sila jangan percaya..hehehehe

♥sophie♥ said...

semoga kekal =)
amiinn :)

Nurainaa Sofia Nurazizul said...

insyaallah berkekalan :)

Amanina Sofea said...

yeke skrg msim ptus cinta..
hrap2 sye dgn trsyg kekal..awk pun sme k, hope korg kekal smpai ke plamin

bunga said...

insyAllah..amin..

little cart00n said...

atsuko..
betul..
tapi kdang2 jodoh ada dpn mata, tapi takdir penentu segala2 nya:)

little cart00n said...

kak yaya..
hopefully sista! :)

little cart00n said...

solly..
thx hunny bunny! :)

little cart00n said...

cero..
itu semua merepek semata2!
hahah

little cart00n said...

sophie..
thx u sista!:)

little cart00n said...

nuraina..
thx u ya!
doakan kami.. :)

little cart00n said...

amanina..
hope so nina..
u too..
kawen sama2 jom!
haha

little cart00n said...

bunga..
i'allah.. :)