Sunday, March 13, 2011

MANIS! ; )

salam kalian.. :)

Saat minum COOLBLOG adalah saat yang sangat menyeronokkan! :)

nak-nak lagi jika dapat mengunyah biji-biji bubble hitam tu!

perasaannya..

WAHH!! MENGGEMBIRAKAN! ;-)

COOLBLOG, Sour plum ice blended! Yummy! ;D

perasaan itu akan lebih manis jika dapat minum bersama Ila,sepupu Elie!

sambil minum COOLBLOG, sambil pusing-pusing Times Square!

dapatlah bergosip dan ketawa sepanjang hari!

semata-mata nak buang kebosanan yang melanda diri!

sempat juga cuci mata dan beli baju baru untuk diri sendiri!

teeheee :p

masing-masing berusaha nak buat muka comel! :D

EHEM-EHEM SEMUA!

bergembira bersama Ila, mahupun Noddy, kekasih tercinta..

kedua-duanya nyata berbeza!

tapi apa yang lebih penting..

perasaan itu manis-manis belaka! :)

macam minum COOLBLOG! :p

p/s: tergigit lidah time kunyah bubble coolblog! seronok sangat katanya! :D

24 comments:

liyanaziz said...

lately ni yana rasa geram dengan pearl hitam tu... grrrrr.. macam tawar je rasa.. dante tergigit lidah! haahahahahhaahah.. yana tag elie..

HaKim is MiKaH said...

saya pun peminat coolblog!!! *tetiba

http://hakimlifeisastory.blogspot.com/2011/01/yasaya-sangap-dengan-coolblog-hakimapa.html

little cart00n said...

yana..
ah..kat puncak buat sakit hati je pearl tu..asik lembik je..
tapi nxt time nk beli ag..
hahha

little cart00n said...

hakim..
kita serupa!:)
elie da terjah blog u! :D

cdahae said...

saya pun suka makan pearl..hehehe

little cart00n said...

cdahae..
elie pun suka!
suka sangat3! :)

tieha ismail said...

buble tuh x best la elie...rase dye pelik...

little cart00n said...

tieha..
ceyt!sedap gila kot bubble tu!
argghh!!nak2!:p

Aimi Amira said...

beli choc+oreo / vanila+oreo sedap.

aku tak suka sangat letak bubble

little cart00n said...

aimi,.
aku tak suka yg rasa pelik2 ni..
tapi bubble best!
heee

:: Zanna :: said...

wah!!! minum coolblog...sedapnya..nk ckittt :)

Terkini : Kesan dari tsunami di Jepun

CGG said...

akak poin suke!!
layan kalo minum..
slurrpp

Ezay Hadry said...

ezay tak pernah minum..best ke?
belanja2..hiks~

cEro said...

kem salam ila..hehehehe

Mr.NS said...

cool blog ag sedap diminum kalu bg kt cini ckit...

nora said...

apsal aku takk penah minum air ni nih????

aku duk kat mane ni???ni nk confuse nih

ENTRY HOT : Lucah Day :p

Amanina Sofea said...

sdap la air nie...rse mcm nk mnum lg
muke nmpk comel la.. :D

little cart00n said...

zanna..
meh bagi duit, elie belikan!
hehehe

little cart00n said...

cgg..
jom minum!
hehhe

little cart00n said...

ezay..
sedap gila!
jom2..elie belanja!
heheh

little cart00n said...

cero..
gatai naa!!

little cart00n said...

mr ns
ala..da abis kot!
lambat mintak sapa suruh..
hahha

little cart00n said...

nora..
kau ni!!
air tu dari zaman tok nadung la..
hahha

little cart00n said...

amanina..
jom minum!
sedapnya!
arhhh!:p