Sunday, February 27, 2011

PIPI BOOLAT!

Salam kalian... : )

Bagi sesiapa yang kenal siapa Elie, pasti tahu bagaimana keadaan pipinya! 

kan-kan? :-p

daku punya pipi yang sangat BOOLAT tahu?

Boolat atau kata jahatnya ialah...

TEMBAM!!! :-)

nampak tak telor di pipi daku? :p

semenjak daku gunting rambut minggu lalu, ramai pulak yang tegor keadaan pipi daku!

banyak tau cakap-cakap comel yang berbunyik seperti:-
  
1) Elie..pipi dah makin chubby lah!

2) Elie...bahagia betul nampak? pipi dah makin naik kot! 
mesti Noddy bagi penuh kasih sayang kan?

3) Elie dah ada double chin lah!

Elie..bla-bla-bla

******************************

wah-wah-wah..comel kan kata-kata mereka? :)

Noddy sendiri juga kata daku semakin cun melecun  Tembam!

CISS! apa lagi nak buat?

Sedang bahagia kata orang! ;-)

teeeheeee.. :-p

tapi kalian semua ni tahu tak tentang suatu rahsia daku?

Pipi daku sememangnya BOOLAT sejak dari zaman kanak-kanak ribena!!

waktu 2 tahun, muka comot dengan pipi yang BOOLAT!

OMAIGOD!!

betul kah itu daku?

Sumpah COMOT!!!

muhahhahahhhahhaha :-D

kalau dah waktu kecik-kecik memang dasar tembam, rasanya pipi yang sedia tembam ini memang tak boleh dipisahkan dengan daku lah! tapi tak menjadi masalah pun bila daku ada pipi yang boolat! sebabnya...ramai saja yang sukakan daku dengan pipi sebegini!..COMEL kata mereka! uyeyeyyeye! *sila-sila lah muntah hijau!* mueehhehee :p

jadi daku andaikan pipi tembam ini adalah aset semulajadi 
yang patut disimpan sampai bila-bila! 

tiada apa yang perlu dirisaukan jika pipi ini naik atau apa..

sebaliknya bersyukur saja dengan apa yang ada! :)

kan-kan kalian semua?

teeheee :-) 

p/s: kalau daku kurus, pipi boolat still maintain! apa cite? :p

18 comments:

IJAT360 said...

tembamnya jangan ccucuk botox taw..hihihi..=)

little cart00n said...

ijat..
tak penah terpikir nak cucuk botox la..hehe

Hanz Lee said...

wahhh!!!! booooolatttt nye pipi kau. aku pun kalah. haha. nak cubit2 je. haha

L.e.e.z.a said...

comot tp cumil! ;p haha~ pp bolaat la cumil tau ;p ehem ehem.. double chin jgn di sebut, terase i;p hahaha~

nora said...

pipi bolat comel arr

nik rosmawati said...

jangan risau..pipi saya lagi tembam dari kamoo.hehe

asybedazzle said...

yes. semuanya ialah asset. hehehe :)

Amirrah Zawani said...

ok apa pipi tembam.. nmapak comelll taw :D

aLieF si Muncung ManiS said...

elie,,tgok gambar pun dah tahu ellie ni pipi bulat..comel...haha

little cart00n said...

paan..
hahhaha..
kau takleh lawan pipi aku smpai bila2 la kawan!
:p

little cart00n said...

leeza..
hahha..
double chin cun tau kak!
:p

little cart00n said...

nora..
ofcos comel!:)

little cart00n said...

nik..
yeke?
kita kawan la kak!
hahahha

little cart00n said...

assybedazzzle..
aset yg mungkin akan kekal smpai bila2.. :p

little cart00n said...

amirah zawani..
comel..tapi comot..
macma mana tu?
hhaha

little cart00n said...

alief..
hahahha..
dari dulu tak penah turun boolatnya..
hahha

Yus Farhan said...

mana x bolat..
time kecik dah bolat..
besar xkn hilang la bolat tu..
:D

little cart00n said...

yus..
hahah..
bukan salah ibu yang mengandung lah kan?hahha