Friday, January 14, 2011

KEKASIH HARI ESOK!

Salam kalian.. : )

Daku memang lah sangat bizi dengan kehidupan seharian!

dengan kuliah di kolej, aktiviti seharian lagi, kerja itu dan ini..dan bla-bla-bla..

keadaan diri juga kadangnya hampir tak terjaga!

sebab itu jugalah blog ini terabai untuk seketika waktu!

sob-sobs! : (

tapi se bizi-bizi daku pun, kekasih yang jauh di hati,
memang tak pernah daku lupa!

bagus bukan? : )

i love u boyfren! ; )

bak kata orang..

JAUH DI MATA, DEKAT DI HATI : )

wah..TER mengada-ngada pulak rasanya!

teehee! :p

Esok Noddy akan ber kawad di hari comisionnya dan menerima watikah di hadapan Agung! dan sebagai kekasih hati yang kononnya baik hati ni, haruslah daku mengada-ngada nak tengok jugak kekasih hati tu berkawad dengan baju putih dan pedangnya di padang kawad! : )

hoi! bukan senang nak tengok boyfren sendiri naik pentas terima watikah tau! bila sudah di ajak, wajiblah daku pergi UPNM pada esok hari, walaupun terpaksa buat muka tak malu untuk tumpang family kekasih sendiri, semata-mata nak tgk askar-askar hensem berkawad pada hari esok! eh-eh! bukan-bukan! haruslah nk tgk noddy yang comot berkawad pada esok hari! heheheh.. :p

kalau tiada aral melintang esok, daku akan ke UPNM untuk kali keduanya selepas kali pertama menjejakkan kaki ke sana ketika KONVOKESYEN noddy yang lalu! dan untung lah kalian jika dapat tgk gambar-gmbar yang bakal di snap pada hari esok dan akan di postkan ke dalam entry lain nnt! hehhe..wah! mcm da terbayang-bayang pulak segala kemeriahan pada hari esok dalam kepala hotak nih! hahaha..

mintak-mintaklah tiada apa-apa masalah yang jadi pada esok hari! 

nnt dapatlah daku jumpa kekasih hati di universiti! 

alahai! tak sabar lah pulak rasa di hati!! 

eh..gedik-gedik daku ni! 

hihihihihihii :p

 ehem-ehem! ; )

hopefully segalanya berjalan baik pada hari esok! daku dan para hadirin yang lain haruslah nak bergembira saja kan?!hehe..cuma ada satu je masalah yang dari minggu lepas daku fikirkan smpai sekarang ni tak settle-settle ag!.kepala daku ni tengah serabut fikir esok nak pakai baju apa! T___T. alahai! perempuan-perempuan! nak cari baju pun susah! nasib baiklah nak cari boyfren tak susah macam nak cari baju! OPSSS! muahaahahhahaha :p

oke-oke! pada sapa2 yang boyfrennya atau kawan atau abang atau adik atau sapa-sapa yang bakal berkawad di UPNM pada esok hari, marilah kita bertemu di UPNM esok! daku akan jadi penyokong kuat kekasih hati daku yang comot tu dari jauh!hahhaa.. kalau kalian terserempak dengan daku, tegur-tegurlah ya? dont worry everyone! daku tak makan orang, jadi janganlah takut nak bertegur sapa atau cuit bahu sekalipun! hehe..nanti kalian ckplah macam ni..

EH-EH! NI ELIE YANG MOLEK TU KAN? 

pasti daku akan terus meng'iya'kan kalau kalian tegur daku macam tu!

muahahhahahhahahah : p

p/s: esok bakal jumpa keluarga noddy! berdebar-debar jantung! teehee :D

16 comments:

liyanaziz said...

x yah nak berdebar sangat la, bukan dpa nak makan hg pun.. hahahahahahha.. chill sudah.. jadik diri sendiri.. that's better.. carikkan satu untuk saya, nak pilot.. erk, ada ke????
gambar anda terlalu banyak dalam photoshoot tu.. muahahahahahahah.. jadik kena letak by hook or by crook.. kikikikikikiki

Amanina Sofea said...

sweetnye tngok korg..
happy2 slalu..bset la dpt pegi tngok prlntikan watikah tu.. :)

Rebelle said...

navy! wow~

sugar2 kapas strawberry said...

kalau kawen ni..cantik..sbb nti yg laki pakai uniform.hehe

little cart00n said...

yana..
nak soh carikan pilot?
hahahhaa..
u wish la makcik!
abg botak kan ada?
hahahhaa

little cart00n said...

amanina sofea..
thx babe..
nnt i uplod gmbar, bg u tgk eh..
heee

little cart00n said...

rebelle..
wow!
hahahha

little cart00n said...

sugar2..
kalau kawen..hehe..
doa2 kan lah ya? :)

koboys said...

tough giler bf ili tu.hahaha.jap2 gmbar otw.sabar k cyg. :P

little cart00n said...

Syg..
ttbe puji diri sendiri, apa kes ni gemuk?hahaha

cpt anta!nak update hot story! :)

MiSzy DiaN said...

comel jak kakak kat sana taw..hehhee

little cart00n said...

dian..
yeke comel?
macam da makin comot kot sebab mekup cair!
hahahhaha

nora said...

hahahhaha yela yela nanti aku ckp cmtu

little cart00n said...

nora..
amek hati ke apa nora sayang?
hhahahha

aliefcmoi said...

sweet nye...happy selalu..semoga kekal bahagia smpai ke jinjang pelamin..sis,,do follow my blog..->http://aliefcmoi.blogspot.com/

little cart00n said...

aliefcmoi..
thx doakan kami ya?
nnt ada rezeki, kawen la kami,.
heee