Thursday, January 6, 2011

CANTIK! : )

Salam kalian.. : )

Daku adalah antara individu yang sukakan pada sesuatu yang CANTIK! ; )

jadi setiap kali jika muka ini bermekap, harus akan keluar satu perkataan yang manis ATAU pujian dari bibir mungil ini untuk diri sendiri! 

contohnya :-

WAH..CANTIK! ;)

muahaahhahahhaha..

atau kalian nak contoh lagi?

teheeee :p
:
:
:
:
:
:
:

  Ehem-ehem!  : )

ewah-ewah..gedik pulak rasanya entry kali ni! kan-kan?

hahahhaa :D

tapi  sebenarnya bukan dalam keadaan cantik saja kita perlu memuji diri sendiri! jika dalam keadaan comot pun, harus juga kita puji diri sendiri! barulah keyakinan diri bertambah mantap! 

betul tak-betul tak?! : )

contohnya :-

ketika muka dicomotkan dalam PERLAWANAN PERANG 
sewaktu berkursus di PENANG untuk bergelar Pemimpin Mahasiswa!

 jadi untuk gambar itu, daku akan cakap..

COMOT-COMOT PUN, CANTIK JUGAK! : )

hahahhahahahahhahaha :p

Oke..motif utama entry ini sebenarnya ialah hanya ingin memberitahu antara rahsia untuk kelihatan cantik di mata orang ialah melalui keyakinan diri! walaupun kita tak cantik atau hodoh sekalipun, terapkan dalam minda dan kata saja pada diri yang KITA CANTIK! kalau kalian sendiri kata kalian cantik, maksudnya terbuktilah kalian memang cantik! kan-kan?! :D

jadi kepada kalian yang di luar sana, terutamanya para gadis yang merasakan diri kalian tidak cantik atau comot atau apa, abaikan saja pada perspektif kolot tu! jangan dilayan jika ada yang kata kalian tidak cantik atau otak kalian yang kata diri atau muka kalian tidak cantik! yang penting adalah kalian sendiri wajib yakin pada diri sendiri!bukan ke pepatah sendiri kata..

SELF CONFIDENCE IS MUST! : )

Ehem! btw, tak kira lah cantik atau comot sekalipun, daku percaya satu perkara iaitu yang penting ialah hati! jika hati kita cantik, pasti luaran akan turut cantik secara semulajadi! so, time tu tak perlulah nak ber botox atau silikon segala bagai! sebab cantik kita datangnya dari semulajadi! betul tak semua? :D

so bermula esok pagi, mulakanlah hari kalian dengan berkata...

WAH! CANTIK! ; )

boleh tak-boleh tak? 

teehee : )

btw, seperti selalu.. entry ini bukannya ingin menunjuk atau mengejek atau menghina siapa-siapa..niat di hati sekadar ingin berkongsi!tak salah kan? apa-apa pun, perbetulkan niat dahulu ya semua!heeee...

Peace! Assalamulaikum! : )

p/s: jangan taksub sangat pada kecantikan! tak bawak masuk kuboq pun! :D

16 comments:

Najwa Sofwani said...

mmg cantik =)

Leo "Ricky" Huzair said...

shud I say it or not? muahahahaahh

cEro said...

semangat camni perlu ada kat semua perempuan...
sbb pd aku, smua perempuan cantik...
aku cukup tak suka bila ada pompuan kata dia tak cantik ape sgala bagai...

Naz Lockman said...

dah lama dah aku tau aku chantek.
;)


boleh tak camtu?;D

little cart00n said...

najwa..
elie ke?
hahaha

little cart00n said...

bro leo..
suka hati la kot..
hahha

little cart00n said...

cero..
mmg semua perempuan cantik!
tak de yg tak cantik kot.
termasuklah elie..
hahah

little cart00n said...

naz..
kau mmg cantik! haha

Marya Hana . said...

aik. terbalik ngan akak lak. haha. asal make up je, dalam hati ke, and mulot pon mst tersebot " menyampah ah, x lawa langsong". hahahhahhaa. aduh.. sekarang kesal, sume tu doa..

Rebelle said...

wah cantik! (:

little cart00n said...

kak yaya..
hahah..
kata-kata itu satu doa tau kak!
btw, akak cantik je..takdelah huduh pun :)

little cart00n said...

rebelle..
sangat cantik! :)

Amanina Sofea said...

yela..
xslah kalo kte puji diri sendiri..

little cart00n said...

amania sofea..
mmg takde salah langsung! :)

enyheartsdiamond said...

kalau org tu tak cantik tp perasan cantik lebih, lebih, tak boleh jugak kan?

dun wery, statement ney bukan utk elie.. elie saya ney cantik dan manis :))

little cart00n said...

eny..
wah..eny puji elie!
macam mimpi lah!
hehehhe