Sunday, November 7, 2010

SMILE.. ; )

salam kalian... : )

tahu bagaimana seorang anggota tentera yang tegap dan 'keras' boleh
menjadi seorang inividu bergelarkekasih yang sangat sweet dan comel? : D

kalian saksikan sendiri video lagu yang Noddy berikan kepada daku sebelum dia bakal bertugas di dalam hutan pada hari esok! mungkin dari sini kalian akan tahu bagaimana sweetnya noddy! heeeee..; p

-SMILE by UNCLE CRACKE-

video

Wah! sangat comel dan sweet bukan? ; p

kalian yang sedang berpacaran, cuba2lah tujukan lagu yang comel seperti ini untuk kekasih kalian yang tersayang..kalau tidak pun, mereka2 yang disekeliling yang kalian rasakan sangat sweet!hehhe..pasti mereka yang mendapat lagu ini akan tersenyum riang dan melupakan perkara lain utk seketika waktu,  seperti si kecil yang dapat makan GULA-GULA KAPAS! teeeheee : D


jadi pada kalian yang mungkin telah diberi lagu comel seperti di atas oleh pacar2 kalian, tunggu apa lagi??

SMILE! ; )
 :
:
:
:
:

esok Noddy bakal memulakan misinya di dalam hutan..kalian doakan utk dia dan rakan2 ya? : )

TAKE CARE DAN SELAMAT BERJUANG, 
SAYANG! <3

P/S: sekarang daku da CONFIRM yang noddy antara boyfren yg 'sweet' kat MALAYSIA! muahaahahha

8 comments:

tfa_purpleclover said...

aku pnah bagi lagu ni kat member.sweet kan? heheh

psst, sok bday nazrin =P

little cart00n said...

tpah..
oh..tp kali ni mirul bg kat aku plak..heheeh..

btw, hepi birthday nazrin yg sedang berkhidmat di Palestin :)

koboys said...

:)
heeee...dgr lagu ni ingt kat syg ok?heheee..

love u by..mmuaaahhhhh

cEro said...

abes laa..pasni sume readers pompuan blog ni nk carik bf solja gak...
jatuh laa saham org biasak mcam aku..

elie!!!

little cart00n said...

syg,,
u tke care kat utan oke?
love u too bubu :)

little cart00n said...

cero..
hahahhahahahhahahahahhahaha...
bro cero jadilah askar jugak kalau macam tu..saham sure melambung tinggi!hahaha ;p

liyana aziz said...

nak dengar lagu tu, tapi lambat kat sini.. belikan yana gula2 kapas makcik!
abg noddy, selamat berjuang!! aja2 fightin! *pengaruh full house lagi, coming soon, Iris*

little cart00n said...

Yana..
hahha..try bukak slow2..comel tau :)

argh..bencilah..asik fullhouse je!heee