Wednesday, November 10, 2010

SINGLE SEMENTARA!

salam kalian.. : )

semenjak ditinggalkan kekasih hati yang sedang berkhidmat di dalam HUTAN,
daku telah menjadi SINGLE SEMENTARA! teehheeee.. : )

dan ini telah menyebabkan fon daku berdiam diri tanpa mengeluarkan sebarang bunyik!GRRR!! : |

kalau dulu sering saja akan kedengaran bunyik mesej atau col, tapi kini tidak lagi! yelah..dalam hutan takda karen nak cas fon yg da mati! kalau bateri da mati, matilah!hurmmm...sedih~

sememangnya daku agak BOSAN dgn keadaan itu! jadi..daku perlukan hiburan sebagai pengganti tatkala diri ini bergelar SINGLE SEMENTARA! heeee..maka dgn itu....
:
:
:
:
:
:

JOM BER 'AIS BATU CAMPUR!' : D

 muka tak bermekap! ; )

melepakkan diri pada malam hari sememangnya menyeronokkan! nak2 lagi bila dapat makan dan kunyah ABC yang tinggi macam gunung kat Kota Kinabalu tu.. *oke..tipu gila!* heee..

selalu port terbaik daku utk lepak di malam hari ialah sekitar AMPANG atau area umah daku! Mapley memang terbaik! tapi kalau hari2 lepak kat mapley, bosan juga..so kali ni, tukar haluan..melepakkan diri di KEDAI BATU, Desa Pandan!  : )

Siapa sangka ABC yang tinggi seperti di dalam gambar di atas tu hanya berharga rm 1.50!! kalian tak percaya? percayalah! hanya rm 1.50 saja! diulangi..rm 1.50!!! *oke..cukup-cukup Elie!!* hahahha : p

di Kedai Batu juga, kalian boleh menikmati STEAK atau CHICKEN CHOP lazat bersama CHIPS yang hanya berharga rm 5 ke atas!makan pulak dengan ABC yang manis dengan gula melaka yang ditabur beserta jangung dan kacang merah selain cendol yang kehijau-hijauan! wah..sangat berbaloi!..: ))

ada juga hidangan lain yang dijual seperti pelbagai aneka NASI berlauk dan Sup-sup enak! SATE AYAM dan DAGING yang dijual di situ dihidangkan bersama kuah kacang di mana kacang2nya ditumbuk kasar sehingga apabila kalian makan, terasa bunyik kacang2 dimamah mulut kalian..hehhe..oh ya..jgn pulak lupa makan timun atau bawang lepas makan sate! ia untuk me'neutralkan' semula arang2 sate di dalam badan! *tetiba masuk pasal SAINS* teeeheeee :D

sambil makan sate, kalian bolehlah berchit chat bersama kawan2 atau pacar2 kalian di situ sampai ke pagi! kalau datang seorang diri, ajak saja peniaga2 di situ untuk berborak! mereka pun bosan kalau duduk dapur 24 jam je..heheheh..

jadi apa kata kalian ke KEDAI BATU yg terletak di Desa Pandan, berdekatan dengan Taman 3 Segi dan Klinik Kerajaan! kalau susah sangat, kalian lihat saja kedai2 tepi jalan, di mana kerusinya diperbuat daripada BATU! sebab itu namanya KEDAI BATU! heee.. andai kata kalian sesat pun, tanya saja orang2 di sekitar situ..tentu sampai juga di KEDAI BATU! hehehhehe.. : p

lebih seronok kalau kalian datang bersama rakan atau teman! atleast boleh jugak tolong amekkan gmbar kalian yang sedang kusyuk makan ABC dan SATE! muahahhahahhahaha...

ini cousin daku..ILA..dia da ada boyfren! : D

sememangnya kalian yang bergelar SINGLE SEMENTARA seperti daku ni akan seronok bila dapat meluangkan masa bersama cousin terdekat! yelah, daku nak ajak noddy, tapi dia dalam HUTAN..tgh main dengan senapang rasanya!heee...so..terpaksalah daku meroyan sorang2 utk sementara waktu ni... grrr : |

jadi kalian tunggu apa lagi?? moh la kita makan sedap-sedap di KEDAI BATU! ajak satu kampung makan di situ sekali..lagi ramai, lagi meriah! kan-kan-kan?heheh..

eh..kalau jumpa daku makan di situ lagi, jangan lupa tegur-tegur oke? kalian cakaplah..

EH..NI ELIE YANG CANTIK TU KAN? 

muahahhahaha.. ; D

p/s: SAYANG, cepat balik dari Hutan!! nak makan ABC sama-sama!!! ;p

26 comments:

aMyErInAiMiE said...

hehe.bagus gk elie wt camni.nnt akak leh pegi.dh lame x g desa pandan nun.hehe

bf akak masuk hutan ni tah bape kali je men2 senapang agaknye.bersuke ria je die dlm hutan tu mcm xde keje.mandi sg la, online la.tah pape.geram plak akak.bile die nk kurus??heheh

little cart00n said...

kak erin..
nnt pergilah..seronok :)

ah..boyfren da abis bateri fon!!geram!! :|

p/s: kena balik upnm baru leh kurus..heee

aMyErInAiMiE said...

yeke?hehe.soh la die charge.bf akak dok charge2 je tp xtau la dr mane die dpt.huhu
tu la! xsabar nk tunggu die kawad tp lum tentu die kurus tau elie.akak knal sgt la die tu.nnt kurus sket la.yg lebih tu itam je~ hehe

Siti said...

nak sikit abc tu... ;)

little cart00n said...

kak erin,.
ahahha..biarlah..
mesej salu pun tkut mengganggu..
single sementara pun seronok!bukan
senang tau!hahahha ;p

hahahha..suruh dia join noddy diet..mamat tu da asik nk diet je..skrg bila malam,anti nasi je!!haish!

little cart00n said...

siti..
jom pergi makan kat kedai batu! :)

aMyErInAiMiE said...

haha.mmg dh suruh tp bf akak degil.hehe.biar la die.nnt xde sape nk ngorat die.hehe

btol2.rtu akak single sementara mmg best gile.rase xckup plak die masuk utan seminggu!HAHA

Hanz Lee said...

kau boleh buat rancangan jalan-jalan carik makan...hehe
murahnya abc dye nnt ak nak gerak sana arr kedai batu kan...hehe

little cart00n said...

kak erin..
ahahaha..igt gemuk2 xlaku ke?hahha..

weh..bahaya lak kalau dorg lama2 dalam utan..karang jumpa tarzan betina cantik kang..yg duk dalam umah macam kita ni meroyan!hahaha

little cart00n said...

paan..
hahah..ada bakat ke aku?hahhaha
weh..ajak dak2 kelas lepak situ..confirm gempak!heee..

liyanaziz said...

murahnya!! chicken chop satu!!
pssst.. untunglah ada cousin terdekat.. =(

little cart00n said...

yana..
jom2 g..hehhe
ala..sedih je bunyik! :(

tieha ismail said...

hurmmm kalo yg elie punyer kat hutan, yg tieha nyer plak kat laut...tunggu mase jer....cdeynyer....boley ke tak trime kije dier ek...urmmm...6 bulan kat laut...bpr bulan je kat darat....

little cart00n said...

tieha..
kita sme la..navy boy!! :)
ala..relaksla..elie pnh kena tinggal 9 bulan dulu..mula2 rasa la semacam..tp lama2, da biasa..hehhe..

neway, bf navy mana ya?

aMyErInAiMiE said...

hahah!ade2 jela elie ni.hehe

little cart00n said...

kak erin..
mintak simpang jd gitu ye..
muahahhahhahaa..;p

Mila Ahmad said...

cian u
terpksa l0nely sementara
tpi xpe
DIA berkhidmat tuk negara rite ;)

aMyErInAiMiE said...

hahah.amiin~
mlm td bf kte berduty same2~ bf akak btau.hehe.now dorg mandi sg plak.bergembira je kn dorg?hehe

Daffien88 said...

wawawa...single sementara ye.... abangnye pi bertugas ye... jaga diri tu baik2.. jangan sampai cik abg tu risau kan plak..hehehe

Leo "Ricky" Huzair said...

Navy pn ade masuk hutan ek?

wokeyh2....ape laga? hahahaha

cEro said...

alololo kesian dia rindu rinduan...
hahaha...
btw, nmpak sdap itu ABC!!

little cart00n said...

mila..
huhuhu..
tulah.terpaksa la lonely sementara cik abg berkhidmat! :(

little cart00n said...

kak erin..
dia kat sne sonok,
ili kat sini sedih..
tgh tak sihat la kak..
mintak bf akk kirim slm noddy bg pihak ili ya? :(

little cart00n said...

daffien..
huhu..tulah..tapi skrg elie da tak sihat! :(

little cart00n said...

bro leo..
masuk utan cukupkan orang.huhuhu
apa lagi apa?
haish!

little cart00n said...

cero..
hahha..rindu~~
sedap kan?ajak L g makan! :)