Friday, November 5, 2010

SELAMAT BER HUTAN!

salam kalian..: )

sekali sekala masuk hutan, kadang-kadangnya seronok bukan?! : )

bukan saja dapat menghirup udara segar sambil menikmati panorama hebat ciptaan DIA di atas, malah merehatkan minda yang serba penat dek kerana kerana kesibukan kota! nak2 lagi jika dapat dengar deruan air terjun yang menyegarkan! confirm boleh buat daku tersenyum riang! : )


Kicauan burung yang riang bergosip seolah-olah memanggil kita untuk turut serta mendengar mereka berkata riang, seperti kita juga memahami bahasa burung!ehhehe..dan suara angin yang membuai rasa, seperti memberi hint untuk para pencinta alam seperti daku terus berada di dalam hutan!: )


tapi bahagianya akan lebih terasa jika dapat menemani sang pujangga hati yang ditugaskan masuk ke dalam hutan untuk berkhidmat! meskipun tahu ianya suatu hal yg sangat mustahil! : |

esok..noddy bakal masuk ke hutan untuk meneruskan misinya sebagai pejuang negara! maka dengan itu, plan untuk bertemu dan membeli barang-barang keperluan pada minggu ini terpaksa dilupakan begitu saja! : (

jam 5.13 petang semalam, mesej di fon berbunyi riang dgn isi di dalamnya berbunyi..

BY, SAYANG KENA MASUK UTAN!

tiada balasan panjang dari daku, hanya sekadar satu ayat dan emoticon sedih!

Alaaa... : (

haruslah sedih kerana setelah byk plan yg telah dirancang bersama, terpaksa dibatalkan kerana dia ketiadaan cuti dan keadaan daku yg bakal keseorangan di rumah minggu ini kerana umi dan abah akan outstation! hurmm.. : |

tapi fikiran harus sentiasa ke arah positif! bukan ke pepatah berbunyi..

KALAU MAHUKAN YANG TERBAIK DALAM PERHUBUNGAN, 
HARUSLAH SENTIASA MEMAHAMI..

Yaa!! dan daku sentiasa cuba memahami kerja kekasih sendiri yang sentiasa memerlukan dia bersedia untuk bertugas pada bila2 masa saja! walaupun diri ini akan ditinggalkan untuk sementara waktu..tapi tak mengapa..daku sudah biasa...kerana dulu kami pernah berjauhan selama 6 bulan, kemudian 3 bulan! itulah penangan berpacaran dengan abang-abang sojar ni! heeee : D

jadi walaupun noddy bakal masuk ke dalam hutan selama beberapa ketika dan meninggalkan daku untuk sementara waktu dengan ketiadaan mesej mahupun panggilan telefon, daku percaya dia akan sentiasa mengingati daku untuk setiap detik! wah..*perasan!* ; p

so kepada kamu yang bergelar noddy..

SELAMAT BERTUGAS, SAYANG! : )

 PROMISE me to tke care yourself, ya?

SEMOGA SELAMAT SEMUANYA SAYANG! : )

I.L.Y.S.M <3

The COUPLE! : )

Sayang, cepat balik oke? daku akan tunggu kamu pulang untuk bergembira dan berjalan2 seperti selalu! teeheee.. : D

p/s: I'm Gonna Miss U, bubu! ; (

14 comments:

tfa_purpleclover said...

baru hutan je elie, belom ke Gaza, Palestin etc.

i miss him sooo much! 2 more months!

koboys said...

hee..thanx by..im gonna miss u 2..
:( ..
da balik nnt, kite jalan2 ok?mmuaahhh...
i love u sooo much beby..tc tao cyg..

liyana aziz said...

makcik, x pe.. abg noddy berkhidmat utk negara! aja2 fightin!! *pengaruh cte full house*

little cart00n said...

tpah..
ala..ko baru kena 3 bulan..xmerasa ag 6 bulan..hahahhaha
lek la yang oi!
aku pun pnh rasa ditinggalkan macam kau :D

little cart00n said...

syg...
cpt balik tau!!
cyg tunggu by kat sini, nk jalan2 n makan2..
tke care syg...
ilysm! <3

little cart00n said...

yana.,
ah..ni semua pasal korealah ni,..
tgk yana da kemaruk!
abislah yusri, dgr yana ckp korea pasni..hahahha

cEro said...

gambar last tu sgt comel!!

koboys said...

by tc tao syg xde ni..mmmuuaahhhh...
loce u n miss u beby... :)

little cart00n said...

cero..
elie da blushing ni!!
hehheeh..
maseh2 :D

little cart00n said...

syg..
syg pun kena tke care oke?
i love too n miss u more :(

Syida Shukor said...

alalal , siannya hhehe . sabar eh yangg . dia pergi sebab ada tugas . doakan dia okay ? (:

aMyErInAiMiE said...

hehe.sabor yer.same la ngn bf akak pun.masuk2 gk la tmpt dorg tu..;)
anyway syg~ u've been tagged kt contest sulung akak! :)

little cart00n said...

syida..
tulah..bercinta ngn askar, mmg kena bersedia bila kena tinggal!
waaaaa!!

little cart00n said...

kak erin..
ye..kita sama la kak!ehehhe
oh..da buat contest?
nnt elie jenguk blog akak ya?
thx btw :)