Thursday, September 9, 2010

JUMBO!!

salam kalian..:)


          HAI!nama saya JUMBO! umo saya baru sehari lebih..tapi saya da besar gile vavi!!heheh..saya kepunyaan tuan saya yang namanya ELIE! tuan saya cantik tao!comel..molek lagi!hehe..boyfren tuan saya bg saya ni pada tuan saya sempena hari jadi tuan saya yg ke 19! baik hati kan boyfren tuan saya tu?:))

          Mereka jumpe saya masa mereka jalan2 kat kedai di TIMES SQUARE, di laluan tgh sebelum ke panggung wayang tingkat 3 tu!masa tu saya duduk2 tgk org lalu lalang..ttbe, boyfren tuan saya cakap saya COMEL!jadi dia pun suruh org kedai tu bungkuskan saya utk beri pada gf dia,iaitu tuan saya lah!saya pun terpaksalah ckp GUDBYE kat kawan2 saya di kedai tu, sbb saya da ada tuan baru...tuan yg kecik molek lagi sweet dan cute!:D

          Saya sangat hepi bile tuan saya bagi saya nama JUMBO!katanya sbb saya ni besar n cute!mana ada teddy bear lain yg lagi cute dari saya kn?awak semua pernah nmpak ke teddy bear yg ag cute dari saya?kalo ada, cube bgtao saya..siapa dia!saya nk tumbuk muka dia..sbb sy xsuke ada teddy yg lagi cute dari saya!!hahha.:)

          Saya pun xtaolah kenapa boyfren tuan saya pilih saya utk hadiah birthday tuan saya tu..saya ni dah lah besar!ag besar dari badan tuan saya pulak tu!saya rasa kalo tuan saya lambung2 saya pun, mybe tuan saya yg akan terlambung dulu!saya sangat besar tau!! mybe boyfren tuan saya suruh saya ni jadi bantal pelok untuk tuan saya pelok saya masa dia nk tidur kot!yelah..tuan saya tidur nakal!dia boleh bersilat dalam tidur!hehehe

boyfren tuan saya jauh..sentiasa jauh dari tuan saya..mybe dia nk tuan saya tau yg dgn adanya saya, tuan saya akan sentiasa igt pada boyfrennya yg jauh di lautan!tapi dia bukan xtao yg tuan saya sentiasa igt boyfrennya tu walau dia jauh di angkasa lepas sekalipun!hehe..mmg comel la boyfren saya dan tuan saya tu..:))

awak-awak semua!!diam2 tao..jangan bgtau tuan saya yg saya kutuk dia!hehhee...

******************************************************

JUMBO..itu lah hadiah dari si noddy buat daku!kan dlm entry lepas daku ada kata nk cite pasal hadiah birthday dr noddy?bndalah di atas yg besar gedabak tu lah yg dibeli noddy smlm!hahhaa..katanya xtao ape nk bg utk birthday daku..daku da kata jgn beli..sbb nnt membazir..tp katanya rezeki..jd, amek jelah!hee..

tau macam mana daku mengangkut JUMBO tu time balik dari kua dating bersama noddy semalam?fuhh..dgn berat yg tahap gaban..ke hulu ke hilir ke LRT dgn JUMBO, nasib baik ada kakak kedai tu bg beg plastik besar kaler merah yg boleh menutup JUMBO..kalo x, msti daku malu nk bawak..sbb ia besar sangat!hahha..

dan bile masuk LRT, nk balik umah pulak, terpaksa meredah org yg ramai!aisey!asal semua mata pandang daku mcm daku ni bawak mayat pulak dalam beg plastik merah tu!heee...daku wat bodo je..peduli ape daku..dalam hati kata..

ELEH..JELES LAH TU..
DORANG XDE TEDDY BEAR BESAR DARI BOYFREN!
DAKU ADA!!:D

muahahhahahhaha..*gelak gile kejam!!*haha

TIME KASIH pada noddy atas hadiah dari kamu!
daku sayang JUMBO tu sbb ia dr kamu!!
thank you soo much sayang!
i love you..:))

i heart you la sayang!<3

p/s: kalo pelok JUMBO, confirm xnampak daku!hahha

12 comments:

koboys said...

hahahahaha..comel2.btol2, sure by terlambung kalo cube nk baling jumbo.hahaha..besar giler..ingt jumbo, ingt syg tao.haha..dimane ad jumbo, di c2 ade syg k..hahaha...

hepy burfday bucuk..i love u soooo much..sweet 19..sory xde kek.knyang la, cmne nk makan kek pas buke kan??ahaha

little cart00n said...

syg..
hhahhaa..syg la beli besar2 utk cyg..
kalo cyg yg terlambung, syg tanggunglah..syg plak jaga jumbo!oke?hhahha

i always remember u la by..dont wori k?hehhe..

i love u too syg..thx utk jumbo n yesterday!nnt anyversary kita makan kek k?hehehe..
xoxo..

p/s: syg makan byk smlm!buncet!!:D

hamzah ian said...

hahhaha!! jumbo??

biar betul ko bagi nama.. macam.. hehehe

wanie said...

hai jumbo..baju raye awk wrna ap? kikiki..slamat hari raya jumbo! :P

enyheartsdiamond said...

jeles! jeles! jeles! teheee..

envy u in a good way! ;)

little cart00n said...

hamzah ian..
aah..jumbo..npe?xsedap ke nama jumbo?comel la!!hehhe

little cart00n said...

wanie..
jumbo punye baju raya transparent!sexy sket.hahha

selamat hari raya wanie.:)

little cart00n said...

eny..
mintak la khong belikan teddy bear ag besar dari jumbo!
then jumbo leh ada kawan..hehe:)

Syida Shukor said...

yangggg i terfikir macam mana u nak bawak jumbo . dah lah besar kan . hihi . tapi worthed sebab sekarang dia jadi teman u dalam bilik skang :D

little cart00n said...

syida..
tula..i pun terpikir macam mana i nk bawak balik kolej nanti..hehehe..
alamatnya terpaksa mengangkut mcm pakai beg nk g sekolah la..hhaha

tfa_purpleclover said...

jeles.jeles.jeles.

little cart00n said...

tfa..
jangan2..xbaik!:)