Sunday, July 4, 2010

THE GREAT 41st DATE!!!

salam kalian..:)

smlm...2 hati bertemu di SOGO!*pergh!!bapak jiwang ayat!*hahahha..:p


kan dlm entry sebelum ni daku da gtao, nk membeli belah barang2 keperluan utk balik u bersama noddy..haa..igt x?BAGUS kalo masih igt..kalo yg xingt tu, kalian pergi rajin2kan diri bukak entry lama daku balik k?*umi marah kalo anak2 dia jd pemalas..jd, kalian sila jgn jadi seperti daku k?*hehe..

oke..smlm berjanji ngn noddy utk berjumpe di sogo pada jam 12 tgh hari.tp rancangan berjumpe di sogo terpaksa dibatalkan atas sbb daku xigt jalan nk g sogo PLUS..daku takut jalan2 kat area sogo tu sorg2!*kadang2 mengaku jujur mmg terasa HEBAT!*hehhe..jd,terpaksa berjumpe di dlm LRT di stesen Hang Tuah memandangkan noddy dr Hang Tuah dan daku dari Cempaka...tp mcm mana nk jumpe dlm tren ek?*daku sudah garu kepala!!*hehe..

noddy suruh daku duduk di tren yg 1st sekali [kepala tren!]..so, sng jumpe!hehe..dan bile smpi Hang Tuah, msj si noddy, dan berjaya jmpe di dlm tren!*fuhh!nasib baik jumpe..kalo x??haih!!*heheh..dan smpi Bandaraya, kaki menuju ke Sogo utk sesi membeli!hehe..

di sogo..membeli segala kelengkapan..noddy membeli baju dan seluar utk di pakai ketika di lumut dan daku..xjd beli barang kat sogo disbbkan ramai 'makcik2' yg membeli belah masa LUNCH HOUR!dan disbbkan itu juga, terpaksa membatalkan niat utk makan di sogo..heee...jadi..meneruskan perjalanan ke KLCC!*our 1st date kat situ la dulu!*hehe..:D

ke KLCC dgn STAR dan PUTRA..smpi KLCC terus ke wayang..heh..plan nk tgk TOYS STORY 3!daku dpt tao dr rakan2 bloger, semua kata cite tu best!so, beli tiket wayang pukul 2 dan ketika kami smpi tu, da 2.15..ah..xpelah..dan bile pk2, mesti ada iklan dlu b4 cite stat..n kalo terlepas pun,baru 15 min je stat..jadi beli jugak wayang pukul 2 tu..hee..*kalo da mmg nk tu..mmg la!*hehe


dlm wayang, menguyah popcorn sedap bersama air ice lemon tea!duduk pulak bersama kekasih hati..wah..bahagia gile rasa hati ni!!hehe..daku rasa da lama daku xtgk cite kartun ngn noddy di wayang..setelah GENG UPIN IPIN dulu..hehe..*oke cukup elie kau berjiwang!*hehe..dan berckp pasal TOYS STORY 3 smlm, cite tu mmg terbaik!!daku rasa sperti sudah jatuh cinta dgn ANDY la!*dasar gatei!*booo..tp ceritanya sgt sedey..daku nangis!*mcm mana tgk kartun pun boleh nangis?!*hehe..

opsii!!jgn gtao noddy!dia xnmpak daku nangis!*buruk la muke daku nangis!*hahaha...:D

after wayang, pergi makan!!sebb perut dan berlagu riang!yeay2 makan!!tp..

APA NAK MAKAN?!!!

itu yg jadi masalah antara kami..bukan demand dgn makanan2 yg dijual, tp masing2 xtao nk makan ape!haiyaa!!*makan pun susah ke?*hehe..selepas meng'usha' segala makanan yg ada kat foodcourt tu, last2 noddy kata nk makan LAMB CHOP!owh!western!!hehe..

dia da selamat nk pilih makanan..daku ni..masalah lagi!!tgk harga western food!alamak!!!mahalnya!!bile suarakan kat noddy ttg harga makanan..katanya..

ALA..SELAMBA JE..ODER LA!

hee..jadi daku oder jela ape yg perut ni nk..hehhe...CHICKEN WITH SAUSAGE!*huiyoo!!*heee..

muke xsabar nk makan!haha

makan western..minum TEH TARIK!terbaik!!haha..:D

daku punye!!CHICKEN WITH SAUSAGE!
lihat kuahnya!terliur x?:p

LAMB CHOP!!
*noddy suke kambing!*hehe

OMG!He's been candid!!:D

jgn terpelanting ye Lamb Chop tu!hehe

smbil makan2..berchit chat jap..minum itu dan ini..kami..BRUPPP!!alhamdulillah..hehe..kalian tgklah hasilnya mcm mana..:D

tersandar kekenyangan ye cik abg?hehe

licin semuanya!*daku mmg suke makan!*hehe..

abis makan..berjalan sne sini..mencari barang2 keperluan utk daku pulak..masuk Watson dan beli segala toiletries!kalo daku ckp TOILETRIES tu, kalian paham2 la ape bnda kn?so daku xperlu nk ulas pnjang2 la..kalian sendiri tao!*daku mmg dasar PEMALAS!*hehehe..:p

semua barang kat watson mahal2..benci tao!tp disbbbkan daku da kehabisan barang yg AMAT,maka terpaksalah membeli belah!*terbang duit daku!*huhuhu..pas abis bershoping sakan daku smlm kat watson tu,kami berpimpinan tgn berjalan ke hulu ke hilir!*tgn dia besar, tutup tgn daku!*heheh...da xtao nk g mana, plan ke taman air terjun luar KLCC, smbil makan askem sundae!maka pergi mencari askem kat BURGER KING dan singgah FAMOUS AMOS, sbb tkak ttbe terasa nk makan cookies sdp!hahah..*kan dah ckp daku mmg suke makan!*hahaha...

comel!!:D

ini biskut mmg KESEDAPAN!

Duduk di kusi romantik, dgn background air pancut..kami makan askem gn biskut Famos Amos smbil berborak sakan dan tgk gelagat org yg lalu lalang!*SILA bygkan sekeliling kami yg romatik..PLISH!!*hehe..wah..smlm mcm2 tao ragam yg kitorg tgk bile ada org2 yg lalu lalang dpn kami..hehe..*PERHATIAN!kami xpandang SLEK oke?!!*heee..

hantu askem yg sedang lepas gian kat sundae!heehee

sedang kitorg berborak, ternmpak gelagat seorang ayah n anaknya bermain di tepi tasik smbil berkejar2an mesra..sgt comel!!jadi daku ckp pada noddy..

elie: syg..cube tgk tu!comel je!
*menunjukkan ke arah ayah n anak td*

noddy: aah..comel gile!:D

elie: syg nnt bile kita da kahwin, mcm tulah..ngn perot buncit..
bawak anak lari2..

noddy: eh..syg bawak beby girl je..beby boy cyg jaga!
then xboleh buncit!hahha..

di bawah..kalian cube lihat gmbar ayah dan anaknya yg bermain di tepi tasik..sgt comel!:))

take 1..

take 2..

take 3..

awww!!bahagia gile bile daku tgk mereka!!:)) cube kalian bygkan kalo satu hari noddy jd mcm tu..hahhaha...perut buncit ke dpn, dan bawak anak main2 kat lua..comel!!!*yes!da gatal pk kawen!!*hahha...:D

oke..smbil borak dan tgk ragam org..mari kita gatal2 kan tgn amek gmbar sengal!model ialah diri kami sendiri!bile lagi nk amek gmbar berdua kalo asyik muke sengal org lain je masuk camera daku ni!*gile jahat ayat daku gune!*hahahhah...

ketika kami berusaha utk menjadi HULK!!hehe

blueekkkksss!!!

dia sgt nakal!!haha..

bile dia cube menjadi JAMBU!!hahah

lihat btul2..muncung daku sexy oke?!

OMG!!bile duduk berborak dgn kekasih hati mmg sgt seronok..serius!!smlm daku duduk bersama noddy smbil bercakap pasal kereta..motor..friends..life, future planning n bla3....mmg terbaik!!*wah..da ckp pasal future planning tao!*hehehe..heloo!!bukan senang daku dpt duduk lama2 ngn noddy smbil berborak mesra tao!jadi..SILA JANGAN JELES!!hahaha..

tgk dia borak smpai xperasan dia sudah kena candid!!hahah..

dan kalo asyik dia kena candid utk smlm..mcm nilah jadinya!
mau daku kena telan ngn cik noddy!haha..

after having our great chit chat, tgk jam dan xsedar masa da nk maghrib!hehe..masa utk balik!!*umi marah anak daranya kua malam!*hehe...bergerak ke Masjid Jamek utk beli tiket lrt..smpi Jamek, org sudah ramai beratur panjang!owh..sabar jelah menanti!dr kol 7 kami beratur, 7 30 baru dpt tiket!*boleh bygkan betapa lamanya kami menantikan 2 keping tiket?!*huhuuhu..

smpi di Jamek, baru terlepas satu tren utk pulang..aisey!!terpaksa tunggu satu lagi tren menuju ke ampang!owh tidak!!!huhuhu..berborak dgn si noddy, tbe2 teringat dia akan ke Lumut pada esok hari!!bermaksud...3 bulan daku akan keseorangan di sini!warghhh!!:(..
kerana sedih dgn itu,air mata daku sudah mengalir di dpn cik noddy la smlm!!!dari Jamek smpi Hg Tuah, air mata ni mengalir je!dia xnk berhenti lak tu!EVEN sudah tahan!*malunya!!* -___-

jadi sila lihat muke budak yg menangis xberlagu kerana kekasihnya akan berjauhan selama 3 bulan!wawaaa!!!

kadang2 berusaha utk bajet cantik!!hahah

SI Comot!!Heheh

budak yg menangis dpn org ramai!!*bluekkss!!*ehhe

smpi umah pukul 8 lebeh, dan kepenatan mmg teramat!tp berjalan bersama si kekasih hati mmg sagt2 seronok!!pasni dia akan jauh ngn daku slma 3 bulan, da susah nk jmpe!waawawawa!!daku xsuke sorg2 kat sini!!!:((

to noddy..

thanks sayang 4 the great 41st date!!

i really happy with u!
i love u soo damn much!


3 months at Lumut,promise me u will take care ur self!
promise me k by?

GUDLUCK sayang!!..
im promise to wait u for our 42nd date!
surely gonna miss u..:((..
and i love you sayang!<3

i love him soo much!!<3

noddy sayang,.jgn lupe daku ye bile kamu lama di Lumut!!nnt daku merajuk dgn kamu!!*haih..mcm xpercaya akan jauh ngn kamu lagi!!*hurmm...:((

oke elie..jgn sedey2..esok da perlu balik puncak..ape kata kita hilangkan rasa sedey dgn mengemas barang?hehehe..haiyaaa!nk kemas barang lagi?!!BORING!!haha...

hurmm..esok noddy da gerak g Lumut, dan daku da kena daftar diri kat u..nnt daku update lagi cite daku k?kali jgn lupe trus tunggu dan baca entry setrusnya k?*itu tugas utama seorang follower rasanya!*hehee..:D

p/s: NODDY..nk ikot kamu g LUMUT!:((

20 comments:

koboys said...

soo sweet.heheh.dnt wory k?
free2 kite jmpe ok?
huhu.im gonna miss u 2 beby.tc tao.ingt syg je ok?

tata.xoxo.

PrincessKawaii said...

so sweet both of u..
jels2.. hehhe :)
may relationship korang last forever..
:)

♥ Xett Hereen ♥ said...

awww jeles mak!!!!
=.=

pix jadik hulk tuh sgt cute la!!
haahaha!!

aMyErInAiMiE said...

btol3! pic jd hulk tu sgt comel!!:D
sabar la yer.3bulan nnt jadi kejap je bil dorg dh habes.hahha.bile dh habes la kn bru rase kjap.haha.
eh, cte toys story mmg leh wt ngs!!n andy mmg ensem!haha

little cart00n said...

syg..
oke2..syg pun tke care tao..jgn noty ngn org lain kat sne!!cyg tgu syg kat sini k...

xoxo..

little cart00n said...

princess..
heheh..jgn jeles la..hehe..
nway,thx babe..:D

little cart00n said...

xett hareen..
hahha..jgn jeles nok!haha..
comel ke?xla..comot!haha

little cart00n said...

kak erin..
hehe..tu la..tp 3 bulan nk menunggu..haiyaa!!:(

btul2..cite tu best!akk xleh amek andy!!elie punye tu!akk amek la buzz lightyer!hahha :D

aMyErInAiMiE said...

hahahha.xnak2!! wpun buzz romentik..tp akak xpaham spanish!!hehehe

koboys said...

i miss u la cyg....
tired giler duk cni... :(

tfa_purpleclover said...

jangan blame saya kalau saya jeles dengan kalian berdua.
*erk? pesal bahasa aku jadik cmni?*
hahahaha

little cart00n said...

kak erin..
hahaha..nnt elie blikan akk kamus spain ek..hahhaa

little cart00n said...

syg..
i mis u more by..nnt free,balik kl k..nk dating lagi..rindu~:(

little cart00n said...

tpah...
jgn jeles plish!hehehe

aMyErInAiMiE said...

haha.mengade eh..xnaakk buzz!!:P

little cart00n said...

kak erin..
hahha..xpun akk nk mr potato yg sebelah mata tu?hehehe

aMyErInAiMiE said...

itu miss potato.akak nk mr potato yg sekeping kt tingkap tu.melayang2 je time berjalan pastu terbelah stgh!hahhahhahahaha.lawak gileee!!

little cart00n said...

kak erin..
haah la..itu miss potato..lupe sudey!hahha..kalo mr potato tu dia mcm gune capati la wat badan dia..tu sbb melayang2..hahhaha..

aMyErInAiMiE said...

aah!btol2.akak pun rase capati.sbb time tgk tu akak terpikir..mane die dpt capati tu??hehehe

little cart00n said...

kak erin..
kat holywood ada kedai mamak gak kot..hehehhe