Thursday, June 17, 2010

SHISHA PIDOT BERBUNYIK!!

salam kalian..:)

sekitar jam 1 pagi kelmarin, daku lepak di Damansara..minum teh o ais limau bersama kezen2 smbil supper dan layan bola..time tu seingat daku team Brazil otw lawan ngn North Korea..:)

sambil daku minum, smbil mata pandang kiri kanan..mmg ramai org yg sedang hisap shisha...mamat2..minah2..kiri kanan hisap shisha..ini BUKAN benda baru bg daku sbnarnya..baik lelaki mahupun perempuan, mmg daku biasa tgk mereka hisap shisha..dan daku xpandang ia satu masalah..*PERHATIAN!daku xreti bershisha!!*hehhe..tp..aktiviti bershisha ni telah mengingatkan daku pada seorang kawan sekolah menengah dulu..hahhaa...


kalo daku tgk org hisap shisha, seriusly daku akan terus teringat pada cerita lawak seorang kawan sekolah menengah..FIDAH..or PIDOT..tulah nama si kawan itu..:)

cerita bermula masa daku ngn beberapa kawan duduk melepaskan lelah di sekolah lepas abis koko..kawad KRS time tu..*fuiyoo..daku masuk kawad KRS, ada sesiapa x percaya?*hehehe..biasalah, bile sekolah perempuan sume..mmg suke bergosip kalo duduk2 sje..*daku kadang2 terjoin walaupun xtao menahu pokok pangkal cerita!*hahaha..dan macam2 cerita kami dok gosipkan..tah macam mana..ttbe terkeluar cerita shisha ni..:)

kawan A: btol ke bau shisha wangii?..aku xpandai hisap shisha..

elie: ak pnh bau..wangii..tp aku xhisap shisha..xreti aku..hhaha

kawan B: kat area BB byk tempat shisha kn?

elie: ada satu tmpat kat area BB tu, kedai arab,
wangii gile bau shisha..masa aku turun bas aritu, aku terbau..
mcm bau GRAPE..:)

dan bla3..ttbe..masuk si PIDOT yg xtao ape2 pasal shisha ni..dia bertye..

PIDOT: wei..shisha tu ape?

dan kami..terangkan padanya ape tu shisha..macam mana rupenya dan bla3..*ceyt..kami cerita bukan main..padahal masing2 bukan kaki shisha..*hahaha..dan bile PIDOT tau je pasal Shisha ni..

PIDOT: owh tu ke shisha? benda tulah yg abg aku hisap kat bilik aritu..

AKU IGTKAN DIA TGH MAIN SAXOPHONE!!

kami : SAXOPHONE????!!!!


maka bergemalah ketawa kami semua kat hall tu..hahhahha..

elie: GILE KENTANG ABG KAU MAIN SAXOPHONE KUA ASAP!!

dan bergelak ketawa lagilah kami semua!!hahahha..mana tak..boleh ke PIDOT ckp abgnya yg tgh hisap shisha tu main saxophone??hahhahah...yg lawaknya..kalo org lain hisap shisha kua asap, si PIDOT pulak abgnya hisap shisha kua bunyik!!Haahhaha...dan kalo org yg teror bershisha ni dgr pe yg PIDOT ckp, mmg cnfirm2 akan gelak gile2 daku rasa..hahhaa..


haih..tu lah kisah seorang kawanku bernama PIDOT!!Hahahah...:D

kalo daku tgk org tgh lepak bershisha ni, sure akan teringat kat cerita PIDOT!satu rahsia mengenai daku dan PIDOT, dia panggil daku dulu AYAM KATIK!!sbb katanya daku kecik!hahahha...dan sometimes dia panggil daku KAKAK ELIE dpn budak2 junior..sbb junior2 sekolah daku dulu panggil daku KAKAK ELIE!hahahha..malu daku bile kena panggil macam tu dpn cikgu2..*diam2..ini rahsia!*hehehe..

dan bile ingt2 balik cite zaman sekolah..mulelah daku rindu pada dak2 sekolah dulu..dan tibe2 terasa nk pergi sekolah balik!!*oke..daku tipu!!xnk la pakai kain biru balik!*hahaha..

p/s: shisha mmg wangii..tp xsewangii daku!hahahaha..

10 comments:

sop said...

hahaha.. sungguh lawak.. kecian kawan awak tu..
sy pun x pernah layan sisyar ni w/pun perokok tegar..

cEro said...

klakar...
hahaha...
sedap ke ek shisha???
tak tau laa..

little cart00n said...

sop..
hehehe..fuiyoo..perokok tegar?heheh..ada tak penghisap shisha tegar?hehe

little cart00n said...

cero..
hahha..xtao la..elie xpnh shisha..:D

enyheartsdiamond said...

eny suka shisha :)

mr.khong kata eny naga :p

little cart00n said...

eny..
i xsuke shisha..xreti pun..hehhe..

u naga?fuiyoo..

koboys8888 said...

hahaha..lawak la..double apple mint sedap.. :)

little cart00n said...

syg..
xtao ape rasa bndalah tu..sorry..huhu

koboys8888 said...

perisa die la by.ahahah

little cart00n said...

syg..
tao la perisa dia..tp xtao mcm mana rasanya..xnk pun la rasa..huhuh