Monday, June 7, 2010

I BELIEVE IN KARMA..



kau xtakot kalo boyfren kau curang kat kau?

kalo dia ada pompuan lain ke..?

********************

salam kalian..:)

kalian pnh ditye atau ditujah atau di semakkan kepala dgn soalan2 di atas?daku pnh!!!*wah!pengakuan gile jujur kn?!*hehehe..

dulu...daku ditye soalan mcm kat atas tu oleh seorang kawan..daku gelarkan dia PEAH-[bukan nama sebenar]..

sedang daku duduk minum ice lemon tea di kedai mamak..*psst elie!!kalo kata mamak, xpanggil Ice Lemon Tea oke?Teh o ice Limau!sila ambil perhatian!*heheh..
ttbe..daku ditujah dgn soalan sebegini..hurrm...macam mana nk jawab ye?daku terkedu..terkentut..tertonggeng..tertiarap..sume ada,..ye lah..ttbe daku ditye soalan sebegini rupe..mau daku x terkejut berok?silap ari bulan, leh tercirit tao!*sila jgn gune bahasa kurang menarik ye elie!!!*hehe..

PEAH oh PEAH..kenapa soalan sebegini yg kau tyekan?huhu..apa daku nk jawab dgn soalan sebegini??huhuu*kdg2 PEAH mmg sengal!*huhu..

jd daku tenung dia..dia tenung daku..daku tgk dia..dia tgk daku..*ape kes minah ni?*heee...daku berdehem..dia berdehem..dia tunggu daku jawab..daku tunggu idea dtg,.*haa..baguslah..smpi esoklah kau tunggu daku jawab cik PEAH oit!*..daku tgk siling atas..smbil mata jeling2 kakak kat kaunter..tgk tv yg xde suara kedengaran..tgk org meja dpn sedut air sirap..tgk mamat 2 orang makan roti canai..haih!!ape punye soalan ni??*sememangnya soalan cepumas!*huhu..

setelah lama berfikir..akhirnya..

Aku percaya pada KARMA!
kalo dia buat kat aku..org lain akan buat bnda yg sme kat dia balik..
kan what goes around comes around?

mcm rollercoaster..
ia berpusing..tp sure akan turun kat pitstop balik..kn?

sbnrnya xtao nk ckp camne..tp itu je yg terlintas kat kepala otak ni.maka terkeluar lah jawapan macam tu utk soalan si PEAH...tapi sebenarnya..mana mungkin daku dpt jawab soalan mcm tu..xpnh terpikir akan ditye pasal boyfren daku akan curang ke ape..haih!!daku sgt percaya pada noddy oke!!*mintak simpang kalo dia nk curang ngn daku!!*.

tapi bile kali kedua daku ditye soalan yg sme..tp oleh org yg berlainan..daku mule serabut!

*klik utk tumbesaran ye..*

ahh. sudah..mula lah daku nk pk bnda lain ni!!ditye soalan2 mcam tu..mau daku xserabut?!huhu...oke elie..relax sudah!!.i'allah..noddy xkn gitu..daku xpercaya dia akan curang pada daku..*kn cartoon dan noddynya saling sayang sme sayang? =)* dan yg penting sekali..kn daku kna sentiasa percaya pada bf sendiri?barulah dipanggil gf yg baik..=)

**NODDY..SILA JGN TERFIKIR UTK BUAT BEGITU YE..!!I LOVE U SOO MUCH!=(**

oke..sudah elie..jgn ngade2 pk mcam2..huhu..i'allah..ada jodoh xkemana kn?percaya pada diri dan noddy sje k..=)

WHAT GOES AROUND COMES AROUND!

quotes di atas smmgnya daku pegang selama ni!dats y smpi sekarang daku xpnh terpk nk buat jht kat org lain..sbb bile terpk nk buat jahat je, mesti ckp ayat ni dulu dlm hati...sgt tkut kalo bnda yg kita buat kat org lain..akan jadi kat kita balik!mintak2 smpi bile2 daku berpegang dgn quotes ni..dan sila jangan buat jht pada org lain, Elie!!!*MINTAK SIMPANG MALAIKAT 44!!*huhuhu..

kalian sila percaya pada quotes di atas..
sbb ia mmg mujarab!!

p/s: sentiasa percaya pada Karma..diri sendiri dan ..Noddy=D

6 comments:

shaa bonitaa said...

betol2..stuju ngan kamu..hee~~

little cart00n said...

shaa..
time kasih!!heee...

enyheartsdiamond said...

kalau curang minta dijauhkan..

kalau menipu? :|

enyheartsdiamond said...

sayang sabar ye dengan soalan-soalan macam tu..

little cart00n said...

eny..
kalo menipu..YG DI ATAS je tau..:(
*mintak simpang!!*

little cart00n said...

eny..
i sentiasa bersabar..dugaan tu..