Tuesday, June 15, 2010

HELLO..SAYA HANTU DARI KUBUR!

salam kalian..:)

daku sedang duduk smbil berblogwalking dan berjoget sakan kat blog2 blogger lain..sdg syok2 berjoget beronggeng bagai,ttbe telefon berdering!*aiseyh!!kaco la org ni!*huhu..terpaksa daku hentikan sesi blogwalking sementara nk jawab telefon..


daku menjawab telefon, dan seorang wanita berada di talian..

elie: helo..
caller: helo..boleh sy bercakap dgn cik Ili Fazrin?
elie: ye..sy elie..ada ape?
caller: sy SITI PAYUNG [bukan nama sebenar], dari Syarikat bla2..ingin bertanya bla3..
elie: sori, sy xtao pape pasal syarikat nilah cik..
caller: oke..sbnrnya sy nk tye sedikit soalan pasal ***** pada cik ili, boleh x cik ili bg masa skjap dgn sy??
elie: sorilah cik..sbnarnya sy tgh bz ni..so, xdpt lah nk layan cik skrg ni...
caller: sekejap je cik..
elie: sori lah..nxt time la ye..

lalu daku letakkan gagang telefon mcm tu je..umi ckp, jgn layan org yg daku xkenal..so?bukan salah daku kn?daku mengikot kata umi, xslhkan?*sememangnya daku anak yg baik!*hehehhe..

menyambung blogwalking di dpn lappy smbil dgr lagu Leona Lewis..selang beberapa minit selepas col yg pertama bersama cik Siti Payung, telefon berbunyik sekali lagi!*mule daku nk stress ni!*huhuh..

daku jawab col, dan ternyata caller adalah dr syarikat yg sme dgn Siti Payung cume org yg lain je col daku!dlm hati daku..ni msti nk soal mcm2 ni!*mcm lah daku pnh cipta kontroversi!!*hehhe

elie: helo..
caller: ini cik ili ke?
elie: ye sy..siapa sne?
caller: sy AMOY [bukan nama sebenar] dr syrikat bla3..
elie: ye cik..ada ape?
caller: sbnrnya sy tgh buat researh pasal ***** dan kat sini sy ada beberapa soalan utk uji kefahaman cik ili..boleh x cik luangkan masa cik sekejap?
elie: sori ye cik..ANAK KECIK SY BARU BANGUN TIDO LA..DIA MINTAK SUSU! sy xboleh jawab soalan cik skrg..sori ye?

dan gagang daku letakkan..tp satu persoalan..

BILA MASA DAKU MENGANDUNG??!!!

hahha..seperti td, daku teruskan dgn blog di lappy kesayangan..tp xsmpi sejam daku melepakkan diri dgn blog little cartoon smbil makan cikedis,ttbe satu col lagi masuk..ahhh sudah..jgn kata kali ni org dr syarikat yg sme col daku!daku da ckp dlm hati..kalo org yg sme col, daku nk ckp je pe yg terlintas dlm kepala otk ni!huhu..

dan daku jawab telefon..ternyata org dr syrikat yg sme..hah!siaplah korg kali ni!

elie:hello..
caller: hello boleh sye bercakap dgn cik ili fazrin?
elie: awak siapa?
caller: sy dr syrikat bla3..boleh sy berckp dgn cik ili fazrin?
elie: siapa ili? SAYA HANTU DARI KUBURLAH!

dan kali ni..caller tu yg letak telefon dulu!hahaahhahha...


wah..sudah pecah rekod ni!3 kali dia col, 2 kali daku letak fon dulu..kali ketiga, dia yg letak telefon pulak!hahahahha...lepas pada daku ckp daku ni hantu dr kubur, trus dorg xtelefon dah..*wah..taktik menjadi nmpaknya!*hahaha..

kalian tao npe daku xnk ckp ngn org2 yg dr syarikat tu sume?meh daku nk cite..*sila duduk diam2 dan jgn bising!*:)

dulu, waktu daku kecik2..daku da byk kali kena dgn org2 macam ni..kata kejap je nk tye soalan bagai, tup tap tup tap..mau amek masa sejam bertye sakan!pastu dorg tye mcm2, daku pulak abis sume rahsia dlm umah daku bgtao..kan masa tu budak2..mana nk tau ape yg kena rahsia dan ape yg tidak!*dulu daku CARTOON YG BAGHAL!*hahha..dan disbbkan itu..daku kena marah terok ngn umi sbb bgtao org yg xdikenali no telefon umi n abah..trus daku trauma nk jawab soalan dr org2 macam tu da..hheheeh..

so pada org2 yg pernah telefon daku nk tye soalan2 yg xberkaitan, sila2 berhenti telefon..sbb daku akan ckp mcm2 smpi kalian sendiri yg letak telefon dan xnk col daku lagi!:)

pada kalian yg membaca pulak,kalo nk lari dr caller2 yg nk bertye mcm2..boleh lah ikot taktik daku..mana tao menjadi kn?:D

p/s: lepas ni kalo org pelik2 telefon, daku nk ckp..Daku JIN MATA SATU!hee...:p

20 comments:

tfa_purpleclover said...

hot!! hot!!!

ramai peminat..tu yang org byk kol..

haha

Asilah Rahman. said...

Tak boleh blah ayat yg "ANAK KECIK SY BARU BANGUN TIDO LA..DIA MINTAK SUSU!" Kelakar gila. HAHAHA!

little cart00n said...

tipah..
masalahnya yg col tu sume pompuan..xkan dorg lesbo kot..hahha

little cart00n said...

ila..
hahaha..time bile mengandung pun xtao la..hahhaha

aMyErInAiMiE said...

huhu.lawak la ili ni.kreatif!hahah.bengong la org ketiga yg call tu,heheh

little cart00n said...

kak erin..
hahhaha..padan muke org tu..xabis2 nk kaco org..kan da kena sebijik..hehe

diah said...

haha terbaikkk

little cart00n said...

Diah..
terbaik dr kandang tao!hahaha

syafi said...

gud2. kalau buat sore seram lg best kan? hik3

little cart00n said...

syafi..
hahha..oke gak tu..nxt time elie wat sore seram k?heheh

ayin~weeweet said...

hahahah lepas ni bole curik taktik ni lah..seyes..rimas lah kan?

little cart00n said...

weweet..
haha..tao xpe..rimas yg amat!hee..
try la..tips berguna tao!heeheh..

koboys8888 said...

hahaha..comel.huhu..kalo syg yg coll bnyk2 kali cmne?haha

aMyErInAiMiE said...

klu syg ni call..ske la die.bweekk~~:P

little cart00n said...

syg..
kalo syg col byk2 kali, cyg gode2 la smpi dia xlarat nk layan kita..hahha

little cart00n said...

kak erin..
hahhaa..elie ngorat la syg tu smpi penat..hahhaa

koboys8888 said...

heee..comel.i like2.haha

little cart00n said...

syg..
i like u!!:)

enyheartsdiamond said...

hahaha.. merepek lah u ni! :p

little cart00n said...

eny..
smtimes merepek tu best!hahah