Thursday, May 6, 2010

ITU DULU...SEKARANG??

salam kalian..:)

daku dpt msj dr housemate..katanya permohonan kolej utk sem dpn da kua..daku xde bnda nk buat, jd semaklah permohonan kolej kat portal..
tunggu pye tunggu..nseb baek line ok..skali kua bndalah kat bawah ni..huuuu...

*Sila klik gmbar di atas untuk tumbesaran yg sihat:))*

yes!!berjaya!!:))..permohonan kolej lepas...alhamdulillah..:)

tkut tao kalo xberjaya..mne lah tao kalo2 permohonan kene tendang ke hape ke kn..kalo xdpt duk kolej, daku nk dok mne bai??alamatnya ulang alik la ngn kete abah...haih..xkuasa la daku..tiap2 ari nk kena bgun pagi2 buta..dah macam nk g sekolah time dulu2 lak..hahahha..

kalo dulu daku g sekolah, bgun kol 4.45 tao..nk bersiap bagai b4 g sekolah igt kejap?mandi mesti 1/2 jam..mesti nk wangi2..perfum mesti pki byk!!sembur sana, sembur sini..nk cantik2..tudung mesti nk muncung tajam!amboi!!tipu gile!hahha..kalo x,nnt muke selebet je dtg sekolah..mcm makan kicap pahit, spe nk tgk??hahhah..ceyywaaahhh..konon sekolah bajet ada boys la kn..hahaha..padahal sekolah pompuan, xhingat!hahha..**i x lesbo or pengs oke!:)**

tp time pagi2 je yg cantiknya..wangi2..balik sekolah, muke trus comot..ngn peluh2..naik pulak bus rapid yg penuh ngn mcm2 org..kalo da mcm2 org, 4 sure la mcm2 bau kan..ish!!terpaksa lah idong ni tahan ngn segala mcm bau tu..hahahhah..

nilah time zaman gile daku dulu..hee..
daku yg ad errow tu..ala..kalo xtunjuk pun kalian tao yg mana daku pye!!
sbb pp maintain tuttt!!hahhaha=p

tp tu dulu..skrg da lain..da lama xberebut2 naik rapid..rindu lak ai..[rindu ke??]..hahha..kat puncak daku jrg nek rapid..time nk kua je baru naik rapid..tu pun bile rajin..ye r, mana ada kenderaan awam lain yg lalu kat situ??huhuhu..harapkan rapid je la..hehe..kalo mls nk menunggu bus,kitorg tongtong duit, sewa la kete..hahahha,.pastu,xsedar duit sure makin lama makin kering.hee..mule la masing2 cucuk duit kat atm..hahahha...dan sekrg..duit daku dlm bank tah ada ke ag ke tidak tah..huhu..malas la nk gerak g bank.,nnt b4 kua date ngn noddy baru g bank,cucuk duit, sbbnya, dok umah xyah pki duit kn?segalanya free..bile kua je nk pakai duit tmbang lrt n ktm..:)..hahahah..

papehal pun..syukur dapat duk kolej utk sem dpn..sekarang hye perlu tunggu umah tingkat bpe je..mintak2 dpt umah luas..senang daku ngn housemate nk dok bergosip smbil bergelimpangan kat hall macam duyung ke dugong daku tak tao la..hahha..
waaa..sudah rindu ngn mereka2 di puncak la!!!haaha=p

p/s: dulu rapid..sekrang kete sewa..esok lusa baru kete sendiri..i'allah..:)

8 comments:

liyana aziz said...

rindu anda jugak.. hahahah.. yana x dpt kolej...

little cart00n said...

yana
hah??serius??how come??:(

~AbsoFUCKINGlutely~ said...

rndu mama gak...
ha??yana biar betik???

little cart00n said...

mia..
rindu2!!!
tu la ak xphm..camne yana xdpt kolej..huhu

~AbsoFUCKINGlutely~ said...

dia dpt sbnarnya..yana tpu..blweekkk

little cart00n said...

aiseymen!!bnci la kena tipu!!:(

liyana aziz said...

wakakakakakaka... eh, rasanya ni entry lama yana komen.. hahahah.. elie, cane kita nak buat gambar leh klik untuk tumbesaran yg sihat??? gambar yana yg macam tu x leh klik untuk besarkan la...

little cart00n said...

yana..
gile jahat!tipu i!!hahah
gmbar tu kne kasi link..macam yg yana masuk contest selalu tu..=)