Monday, April 19, 2010

ADRI!!!!!!!!!!!!!!


serabut!!!
pagi petang siang malam..asyik kau yang daku ingat!!
Makan teringat kau..mandi teringat kau..tido teringat kau!
balik2 kau yang daku pikir kan..
asal kau dera daku dengan asyik berlegar2 dalam kepala otak daku??

ADRI!!!!!!
Nape lah kau kaco idop daku??
kenapa kau buat daku tak tenang setiap masa??
sumpah daku benci kau ADRI!!!!!
daku benci!!

CUT!!!!!!!!

***************************

apa kes daku ni??
sapa Adri??
boyfriend baru?
or scandal?

GILER!!!

mana ada scandal!!
boyfriend baru jauh sekali!!!
mana nak letak NODDY BUCUKku SYG??
DAKU SGT CINTA SAMA NODDY LA!!<3
noddy kekasih awal dan akhir daku tao!
*insyaallah:)

Adri ni mamat yang dalam asgment ADAPTASI daku!
Xsettle2 ag!
siang malam dok menaip skrip..sume pasal Adri!
tapi tah bile nk complete tah la!!
dah naik muak da dgr nama Adri ni!!
bencilah!!
buku xsentuh ag..xm rabu ni!
tp asgment pasal Adriii ni...camne kalo xsiap??
waawawawaw....:(

nasib baik daku blom terbayang lagi muka Adri..kalo terbayang tu,..maksudnya daku da gile la tu! imaginasi bukan main!mamat tu tak wujud pun dalam reality!hahahha...
nsb baik muka noddyku jugak yg melekat dalam kepala otak daku ni setiap masa! sgt nasib baik!blom ada lagi mamat lain yg masuk dlm mimpi daku tao..hahaha :)

ilysfdm noddy!!!<3

oke Elie..cpt2 la siapkan asgment pasal Adri ni!!! biar dia blah dari kepala otak daku!!
daku nak muntah da taip nama yg sama dlm asgment! cepat ELIE siapkan!!sebelum ko termuntah dgn asgment lain!! huhu

p/s: Adri??XM?? ARGHHH!!!!=p

No comments: