Thursday, March 18, 2010

ini masalah bernama ape??!!

salam kalian..

daku ada masalah!!!!!

ini bukan masalah asgment..tp masalah bernama ape..daku xtao!!

2-3 hari ni..daku rasa semacam..xtao rasa apekah itu..sedih ke..gembira ke..ape ke..xtao..serius daku xtao..kepala otak berkecamuk!! buat kerja..tp xenjoy..buat ape rasa semacam je..hurrmmm..kalo buat keja tp xenjoy,camne??xbest bukan??dalam hati ni rasa mcm...ermm...ape ye???xtao la camne nk ckp..kalo dok sorg2...daku berfikir..kenapa jd mcm tu kat diri..harapnya dpt la cari ape masalah tu..tp..akhirnya??ape yg dpt??xdpt pape pun!huhuh...

dok dlm bilik..tenang ke??tenang la kot..kalo xbaca buku yg daku pnjam kat library.daku tdo..sbbnya..xnk buat ape2..kalo buat kerja tp xde mo0d.baik tdo kn??tenang jiwa..tp bila bgn,berfikir dan terus berfikir...ape kah ini??!!!daku study pun xfocus..daku buat ape pun mcm xterjadi...apekah yg berlaku sebenarnya??wawawawawa...penat nk layan sume bnda...daku diam..kalo diam,rasa xseronok..kalo bising,mcm kepoh sgt lak..elie owh elie..huhuh

kadang..dok sorg2..daku leh wat mcm2..nanges ke jerit ke ape..tuhan je la tahu..org len xtao,..jd..selamat la kn??xde la org nk tyer,nape nanges,npe tu..npe ni..kalo ramai2,professional la sket..xde la nk nangesnya..huhuu..tp dlm hati,spe yg tao??:(..ala..hati kecik ni,sendiri punye rahsia..sendiri simpan la kn..hurmmm...

mlm2.daku tdo lmbat..kalo tdo..daku bgn balik..tdo pukul 2,daku bgn kol 4..tdo kejap..daku bgn lagi..ape ni??huhuu...jd esoknya,kalo ada break menunggu clas,daku tdo la..kata org,qada' tdo..huhuh..kalian tao ape??kalo daku xleh tdo,daku dok berfikir..pkir la pasal pape pun..smpi la daku tdo..klo dpt tdo tu,syukurlah..tp kalo x,nasib la..huhuhu...pusing la kiri kanan..smpi la daku berdengkur ke tdo mati ke...huhu

act ada something..daku dlm sedey...daku nk jmpe dia..tp ssh nk jumpe..dia bz..masing2 jauh..daku paham..tp daku nk.. :( daku nk cite ape yg bergelodak dalam hati ni..nk cite kacau bilau dalam pale otak ni..daku nk..nk jugak!!!:( tp bila??camne?? daku xtao..hurmmm...wawaawa=(..kalo dpt foncol malam2..mmg sgt seronok..tp kejap je ckpnya..sbbnya, masing2 pun penat,siangnya study..mlm sure nk tdo..tp tah..daku xtao la..daku nk cite dlm fon pun,rasa mcm...ape??daku xtao..tah la..jd,baik diam je..xpayah la cite kat dalam fon...

daku stres...tp xtao la ini btol2 nmenya stress ke ape..hari2 ku sperti bese..pagi g clas,mkn lunch..ptg clas ag..then rest,wat asgment..keje..kalo lapar,mkn..kalo x,biarkan je perut ni...tp sume bnda yg daku buat..daku mst nk kna pikir..mcm2 dalam pale otak daku ni daku pkirkn..bila da larut mlm..daku nk tdo.. xboleh..klo dia col,daku gayut la,tp nk cite bnda pada dia thru fon,dia pun pnt..daku tkut kalo menganggu bed timenya..jd daku xleh kaco dia sgt..dia pun ada kerja..daku xslhkn dia..daku xleh nk marah2 kalo dia penat ke ape..cz daku pkir jugak keadaan dia..esok dia nk clas ag,nk kna buat itu dan ini..msti perlu waktu rest..kata org,kalo nk jd pasangan yg baik,perlu paham keadaan pasangan anda bukan??so..im trying to be a good gf for him,oke? and what can i say?? SYG..I LOVE U SOO MUCH!! dan atas ucapan itu juga,daku perlu phm sumenya ttg dia.. jd camne??silent is better la kot..hurmmm...

oke..xpe..daku ada org2 keliling ku..mereka2 leh dgr masalah daku jgk barangkali..tp..utk bercerita pasal diri sndiri pada org lain,xmudah rasanya..nnt daku cite macm2,mereka pusing kepala,camne??huhuh..jd..once again,silent is better la..kn??huhuhu...

daku ada teringat satu kata2 dari seseorang..tp daku xigt spe yg berkata camtu..hahha..daku rasa org tu penceramah kot..heee...katanya..masalah2 itu adalah mainan dalam kehidupan..nk atau tdak,pasti akan jd..kita hanya perlu redah je masalah2 tu..lambat laun,dia akan lenyap juga..masa adalah penentu..jgn give up atas ape yg berlaku dalam detik kehidupan seharian kita..hurmmm..

tah la..daku rasa mybe daku terlebih berfikir atau ape..daku xtao..mcm yg daku ckp..masalah ini tiada nma..daku da cube bg nma kat masalah ni,tp still smpi skrg,daku xtao pe ke namanya masalah ni..last2..daku sndiri da buntu ngn sumenya..kalo da buntu,..pe lagi nk buat??ermmm...tah...pikirla sendiri wahai little cartoon..:(

kepala dan hati ini...sedang....BERKECAMUK!!

p/s: masalah..mana2 pun ada ke???:(

6 comments:

koboys8888 said...

beby...xmo tensen2 k...syg ade...always, with u..k?

little cart00n said...

oke..cyg tao..tp dia jauh..:(
kita nk jmpe dia..:(

koboys8888 said...

hurmm..nnt la k?ade time kite jmpe..
nikmat tao bile lame xjmpe, then jmpe... :)

little cart00n said...

hurmmm...yela..:((

koboys8888 said...

ala...xmo sdey2..k??

little cart00n said...

oke2..nk noddy!!!wawaawawa:((