Friday, March 26, 2010

Daku PERLU DIET...TAPI...!!

salam kalian=))

daku ada masalah besar ni!!!! tao ape??

daku perlu diet!! tp pagi td daku da pekena roti krim ngn teh tarik...haa..da bpe kalori tu??hee..

mamak! teh tarik onne!!=p

pastu tgh hari lak daku mkn nasi lemak air tgn ibu ku..weh..sedap gilos!!lama xmkn!!hahha..

yummy!!

untuk snek petang lak, daku telan choc..huhuh...lama xdpt choc dr noddy..heee..

n mlm, kuewtiau kung fu + sotong goreng tepung da masuk dalam perut ku ini...hahhaha

n lastly...BRUUUPPPPPP!!!!ALHAMDULILLAH...=))

ala..camne nk diet ni??

badan ni rase cam da gemok..tp berat maintain..ape ni??bnda timbang tu btol ke x??hahhaha

daku tkut nk pakai kebaya utk teater nnt xmuat!!!karang nmpak lemak beropol2 cam langsir camne??adui3...

nsb bek daku salu mkn mknan sume ada khasiat!!heee..cukup karbo,protein,vitamin n lemak..yes!!..jadi mcm xperlu riso je kalo nk mkn mcm2..hahhaha..

daku rasa diet daku mmg xkan jadi la kalo dok kat umah!!heeee..dr pagi smpi malam makan je kejanya..camne nk diet??hahhaha

p/s: camne..camne dan camne ni?!!

10 comments:

koboys8888 said...

gemok2.cik cite..hahaha
xpe..janji sedap dipelok.haha

little cart00n said...

ngade..dia da lama xjmpe kita..mne tao sedap ke x dipelok??hahha

liyana aziz said...

uit! 18sx.. tepi cket, duk jauh2.. bya yana duk tgh.. hahahahahaha

Iki.Ali said...

aku rasa pelik bile ko cakap ko gemuk. =.=""

little cart00n said...

yana..

kalo yana dok tgh2..elie pelok yana..xpelok noddy!!hehehe...

little cart00n said...

iki..

aritu ko pun ckp aku pki bju kebaya gjie tu ketat..meaning what???huhu

Iki.Ali said...

hmm.. tak nampak pun ketat actually. perasaan ko je. ko naik ke turun ke, tak nampak kot perbezaan.

Leo "Ricky" Huzair said...

gemuk kejadahnye...

ok ar tuh...

little cart00n said...

iki..yeke??hahhaha...tp aku rasa la klo bdn nek..huhuhu

little cart00n said...

bro leo..

yela gemuk..ili leh rasa tao kalop naik ke turun badan ni..waawaa!!