Sunday, February 21, 2010

TERIMA KASIH..sukarkah utk menyebutnya??

salam kalian..

entry kali ni nk ckp ttg satu bnda..

daku ada satu persoalan...

susah ke seseorg itu menghargai sesuatu bnda yg dah org len lakukan utk dia??

hurmm...bnda ni da lama daku pk..tp xdpt jawapan..huhu..

act,daku mengharapkan sesuatu yg baik selepas ape yg daku da lakukan..tp daku xdpt pun pe yg daku harapkan itu..bukan daku mengharapkan bnda yg mahal atau ape2..daku bukan jenis org yg mengharapkan balasan atas ape yg daku buat atao ape..cume perkataan TERIMA KASIH je yg daku harapkan..susah ke untuk menyebut nya??huuhu..atleast say TQ la wahai teman..huhhu...daku rasa ape yg daku da lakukan utk teman ku itu,seperti xdihargai..huhuhu..


mybe dia lupa atau xperasan utuk ucap TQ..tp bukan sekali 2 bnda ni jd..daku tunggu da lama sbnrnya nk dgr ucapan terima kasih dr teman itu..ish..pyh sgt ke nk ucap bnda tu??
daku rasa hidup kalo xreti nk berterima kasih pada org,susah kot..huhu..

tp xpelah..mungkin belom ari daku untuk dapat perkataan TERIMA KASIH dari teman ku itu..sape tao,satu hari nnt,terdetik hati dia nk berterima kasih pada ku...hurmm..xpelah..jika dia berterima kasih padaku..akan ku katakn..sama2 pada kamu wahai teman..=)

utk temanku..
daku ini gadis seperti kamu..kalo kamu menjdi daku..ape akan kamu rasa jika segala kebaikan yg diberikan tidak mendapat ucapan terima kasih??huhuhu..tepuk dada tye selera..

xmo cite ape yg daku lakukan pada teman itu dlm blog little cartoon ni..let it just be a secret..huhuhu..

pada kalian..terima kasih kerana sudi membaca..=)

p/s: ucapan ribuan terima kasih kepada noddy utk hari2nya dgn ku <3

4 comments:

koboys8888 said...

same2 cayang.hehehe..
terime kaseh jugak untuk cyg..

143 :)

little cart00n said...

same2 kasih utk syg..hehhe

143 too bucuk..xoxo :)

koboys8888 said...

hehehehe..mmuuaaahhhh22

little cart00n said...

kis kat mane tu??hahaha