Monday, February 8, 2010

BILA HATI SEDANG SAKIT!!!

Salam kalian..

ape kalian buat kalo hati sedang sakit???

daku tye gitu sbbnya...little cartoon tgh geram gile batak ni!!!xtipu!!

ini sume gara2 daku tegur seorang yg mulenya dianggap kawan la bagai..huhuhu..tp tah mana silapnya,xtao..gelaran kawan tu xkn wujud ag kot...elie tegur dia dgn baiknya,ckp hai,siap ngn senyuman kat bibir ni..tp tah la,camne dia leh pandang je daku cam org bodoh, tanpa balas hai daku balik..then gelak2 dgn kawan2 dia..bercakap dgn kwn2 dia dpn daku,seolah2 daku ni tunggul dan kayu dpn dia!!!huh??!!

tao ape daku rasa time tu???rasa seperti ORANG BODOH!!!
satu je yg daku pk time tu..OWH..DAKU DA MALUKAN DIRI SENDIRI RUPENYE!!!=((
serius daku ckp..mmg daku malu gile time tu..rasa nk sorok muke dlm baju!!sbb daku bagai org yg menegur kawan yg xnmpak daku kat situ! dia sengal atau daku yg sengal??? daku mmg cukup pantang ngn 'kawan' yg bile daku tgur,tp tgur ku xdiblas balik..seolah2 rasa daku ni jd permainan dpn org ramai..yg elie paling malu,bile elie dibuat camtu dpn kawan2..owh..mmg niat dia nk malukan daku atau ape???daku mmg rasa menyirap darah muke,tahan malu yg amat!huhuuhu...

daku ada satu bnda nk bg kat dia..ini pesanan utk dia:-

KO IGT KO SAPE NK BUAT DAKU CAMTU??
DAH CUKUP BGUS NK MALUKAN ORG LAIN KE??
LAIN KALI,B4 WAT CAMTU..PK DULU MASAK2..CZ,..
WHAT GOES AROUND,COMES AROUND!!!!
ishkkk!!!!!

mmg daku malu gile batak..sakit ati bile bnda tu jd smlm..daku rasa nk tumbuk je org2 sekeliling daku!!ish!!benci tahap gaban tao!!!..[mintak maaf pada sume yg kna maki hamun ngn daku semalam..daku siap jdkan korang mangsa utk lepaskan geram daku!!maaf2..]

daku ngadu pada noddyku ttg dia..katanya,kawan xkn buat kawan camtu...jgn layan org camtu da pasni katanya...ada jgk daku tye kat kawan2 len,pe dorg akan wat kalo ada kat tmpat elie,katanya,xkn tgur da org camtu....daku pk2 balik,ada benar kata noddyku n kawan2..huhuhu....

so pasni,jgn arap daku akan tgur ko ag 'kawan'..sbb daku rasa kalo ko nk daku tgur ko balik,mintak maaf la dulu...jgn kata daku sombong pada ko,tp ko yg paksa daku wat camni...so sorry la if nk tgk daku senyum2 kat ko cam dulu ag..daku rasa daku cume malukan diri je kalo tgur org species ko!!

pas da luah n cite sume kat mereka2 yg daku syg,lega rasa...huhuh...n mmg pasni daku xtgor da 'kawanku' tu..sbb,mmg daku xnk tgo n tgk muke 'kawan' tu pun daku rasa xnk..menyampah la kot..huhuhuuhu...
tp kalo dia yg tgo daku balik..pe daku akan buat???hurmmmm...xtao2..tp macam la dia akn tgo daku balik kn???daku rasa daku pun xingin ko tgor daku...daku BENCI!!

oke dah2...elie xnk cakap da pasal dia..sakit ati bagai wat pe..huhuhu..pasni,xde istilah kawan kot pada aku utk dia...dia yg paksa daku wat camni..so..tanggung la sendiri wahai kawan..

sekian terima kasih!!=)))

p/s: daku xjahat..tp jgn paksa daku utk wat jahat pada org..sbb daku leh jd dasyat yg amat!!reti??

4 comments:

koboys8888 said...

bucuk buat bodo je ngn die...ok?
da la..jgn layan pon die.k...sabar bnyk2...

little cart00n said...

ye syg..btol2...pasni cyg xnk layan dia da..dia buat ape pun.cyg xnk tao..pegi mati ngn hidup dia..huhu..biar dia ngn hidup dia,cyg ngn idop cyg..huhuh!!

GERAAMMMMMMM!!!!argh!!!!

koboys8888 said...

yeahh..bia je die..syg ade, kawan2 cyg ade..ramai lg kan?npe nk kesah pasal die.tol x? love u dear.

little cart00n said...

btol2..xnk da jd kawan kepada org yg xanggap kita kawan..buang masa!!xsuke!!

cyg nk kawan ngn syg n kawan2 lain je..hhaaha

time kasih to u noddy bucuk..love u..muaaahhh2..