Wednesday, February 10, 2010

diri ini sedang STRESS!!!=(


STRESSSSS!!!!!

PROBS + ASGMENTS + LIFE = SERABUTS!!!

-[T_T]-

arghhhhh!!!!sgt stressss!!!xsuke!!!daku bnci dgn segala stress yg melanda diri!!arghhhhh!!!!xsuke..xsuke..xsuke!!!wawawaaaaaaa!!!benci tahap gaban kalo daku dlm stress!!!
daku xleh wat pape kalo dlm stress oke?!ishhkkk!sume bnda msti xmenjd..huhuhu..

mintak maaf kawan2 sume..daku asik menjerit melepaskan segala tensen dlm hati n diri ini!!!arrrghhhh!!!!BENCI!!!!!daku xdpt tahan diri ini dari menjerit utk melepaskan segala tensen!!huhuhuhu...
bg sesiapa yg menjd mangsa maki hamun dari little cartoon ni..terima kasih sbb meminjamkan telinga kalian utk sesi mendengar maki hamun dariku!!huhuhuhu..

Rasa nk menjerit ag!!!masih xpuas dgn menjerit mcm org gile kat umah n dining!!!
ARGHHHHH!!!!!ARGHHHHH!!!ARGHHHH!!!!
nk menangis pun ada..tp xde org nk pujuk nnt...=((

kata org,menjerit la selagi masih ada prob..menangis la selagi belum puas!!jd daku nk buat 2-2 tu sbb daku masih blom puas..boleh kn??kalian jgn marah kalo daku kerap memaki hamun dlm blog little cartoon,lately ni..maaf k??daku da terdesak tahap gaban oke??arghhhh!!!kali ini..daku da menjerit utk kali keberapa tah,daku sendiri xtahu!!=(

satu kepastian di sini,stress yg melanda diri little cartoon ini bukannya daku pinta..dan keadaan ini mmg tidak disengajakan..satu yg daku mahu,jgnlah stress itu bertambah dari hari ke hari..hurmmmm...

pada kalian..maaf dan maaf sekali lagi...[setulus hati little cartoon]

p/s: cpt lah stress ini blah dari hidupku....=((

2 comments:

koboys8888 said...

syg kan de...cyg lepaskan la kat syg....
k?

little cart00n said...

im sori cz syg salu kna dgr prob cyg..cian dia..=(